Hiç arkadaşım yok, dışarı çıkmıyorum, sosyal medyadan önceden konuştuğum çocuğun resimlerine bakıyorum, sürekli takıntılıyım, takip ettiği kızlarla kendimi kıyaslıyorum, kilo vermem lazım, sürekli bozuyorum, bunaldım, yalnızım, sıkıldım.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Her şey üst üste gelmiş desene sende
Önce takıntılarından kurtul, sonra ideal kilon için hedef koy diğerleri düzelicek kendiliğinden
Yapamıyorum
Yapamıyorum dersen yapamazsın tabii
Denedim
Denemicen kendi sınırını zorlican
Ben sana diyetimi desem yok artık dersin.
Unutma ilk 1 ay her zaman en zoru ve imkansız gelir
Haklısın
Öyle çünkü bende de öyle oldu.
İlk 1 ay yiyemem, yapamam diyordum.
2 ayda 10 kilo verdim.
75 den 65 e düştüm.
Benimki hem sağlık hemde zayıflama içi ağır diyet onda
Boyun kacki
Kısa
allaha iman yolunda ahirete yönelilk düşünürdüm
Ne değişecek ki hiç bir duam da kabul olmuyor
Duaların ne zaman kabul olacağı belli olmaz. Bu dünya imtihan dünyası
Depresyon, özgüvensizlik, değersizlik, yetersizlik..
Düzeltmek istiyorum
Yanında olmama müsaade eder misin ki?
Derken
Arkadaş de adına. Gerisine gerek yok. Neden böyle oldun, geçmişte hangi yaşadığın şey seni bu noktaya getirdi vs vs vs bir sürü sorunun cevabını buluruz birlikte istersen öyle olsun
Yani birine anlatınca bir şey değişmiyor yine de teşekkür ederim
Bilen birine anlatınca çok şey değişir. Takma, boş ver vs diyecek birine anlatınca değişmez tabi. Ben bunların hepsini yaşadığım, bunlarla ilgili terapi aldığım için biliyorum. İstersen burdayım 😊
Bilmiyorum
Travmalarını, sebeplerini, vs her şeyi konuşabiliriz. şu an sen sanki 18 saat oruç tutmuşta bi damla suya hasret gibisin. Yanıyorsun susuzluktan. Su verir diye gittiklerin boş ver, takma vs diyerek geri çevirmiş seni. Halden anlamayana anlatmakta yüktür kalbe..
Anonim burdan konussak ama herkes görür öyle de
E yani soruyu gören herkes görür 😊
Benimde hiç kimsem yok bugun bi çılgınlık yapıcam akşam haberlerde izlersiniz kuzey Marmara otoyolunda 🙂
Yapma
Ben izleyemicem ama izleyenler aaaa ciddi olamaz ya bunu niye yaptı ah kıyamam dicek o zaman beni sevecekler 🙂
Bu dediğine inanmak istemiyorum neden vazgeçiyorsun
boş ver kimse önemsemedi son günde sen önemseme
Bence bir şans daha vermelisin
Verecek kimsem yok artık
Kendine şans ver başkasına değil
İstemiyorum artık yürüyemiyorum yaşamayı
Sen bilirsin
Boş ver dostum daha iyileri var gerçekten
Nerse
Nerde
Her memlekette
Konuşalım istersen kız kıza
Nerde yaşıyorsun
Ne alaka
Sen ben misin yaaa
Nasıl düzelcez
Kac kilosun ki
Buna mı takıldın
He merak ettim
Senin durumunda onemli bir detay bence
Hangi şehirdesin
Ne alaka
Öpüp koklamak
Niye ki
Birbirimize iyi gelirdik
Nasıl
Her anlamda işte. Özgüveni yüksek biriyim. İyiyimdir ayrıca
Cinsel anlamda mi
Evet ama genel olarak da iyiyim. Fizik, özgüven mental vs
Beni napcaksın
Birbirine iyi gelmek ne demek sence? İyi gelelim diyorum işte
Olmaz büyüksün
Yaşımı bilmiyorsun ayrıca beni görmedin bile. Ezbere kalıpları sevmiyorum. Konuşmadan fikir yürütmek doğru bir şey değil
Yaşın yazıyor ya
30 yaşında olmak çok mu fazla anlamdım?
Ben küçüğüm
Kaç?