Çok kötü hissediyorum Siz olsanız ne yapardınız?

Annem diğer evimizde kız kardeşimle kalıyor. Ben köy evimizde kpssçalışıyorum. Annemler Kasım tatilinde gelecekler
2ay önce, polonyada yaşarken tanıştığım polonyali bir erkek arkadaşım 4gün bende kalmak istediğini söyledi ve bana sorarak uçak biletlerini aldı.
Ben kabul ettiğimde tatile geleceğini bilmiyordum. geldiğinde annem burada olacak. durumu anneme söyledim niye gel dedin ki sen onunla evlilik düşünmüyorsun boşa vakit kaybı olacakkpss ye çalışıyorsun yarım saat bi şeyde değil 4 gün vb. konuştu telfonda. (önceki seferde annesiyle gelmiştiler benim annem davet etmesine rağmen. Annem durumdan rahatsız olup bana çok eziyetli yorucu bir dönem geçirtmişti) eğer kabul edersem yine annemle sıkıntı yaşayacağım ne kadar dikkat etsemde her şey gözüne batacak annemin Kabus gibi geçecek benim açımdan Annem cocuğa bir şey hissettirmeyecek ama ona çaktırmadan bana eziyet edecek. Her şey burnumdan gelicek. Ama vicdanende söz verdim nasıl olur diye üzülüyorum. Nolur yardım edin.!
Çok kötü hissediyorum Siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla