Çok kötüyüm siz olsaydınız ne yapardınız?

Birkaç aylık evliyim. Eşimle tartışırken beni çok incitecek laflar söyledi ve sinir krizi geçirdim. senden çok annemleri seviyorum, benim iyiliğimi asla düşünmüyorsun, senden çocuk istemiyorum dedi. Çok ama çok kırıldım. Bizim yıllardır bi ilişkimiz var bu tarz lafları asla hak etmedim.

bınun üzerine inanılmaz sinirlendim. Bağırdım çağırdım ağladım ve omzuna ve koluna inanılmaz vurdum önüne sehpa ittim. Yanımda açtı baktı iz kalmıştı. O an beni sakinleştirebilirdi neden benimle evlendin diye sordum cevap bile vermedi. Yüzüme bakmadı, dinlemedi hep sağa sola baktı. Yüzüme bak senin yüzünden ne hale geldim tek seninle böyleyim cevap ver vs dedim hiçbir şey demedi. çok ama çok sinirlendim. Normalde inanılmaz sakin biriyimdir.

Bu olayın üstüne ne yanıma geldi konuştu ne de bi şey yaptı. Söylediği laflar normal mi sizce

Çok kötüyüm siz olsaydınız ne yapardınız?
Cevapla