Birkaç aylık evliyim. Eşimle tartışırken beni çok incitecek laflar söyledi ve sinir krizi geçirdim. senden çok annemleri seviyorum, benim iyiliğimi asla düşünmüyorsun, senden çocuk istemiyorum dedi. Çok ama çok kırıldım. Bizim yıllardır bi ilişkimiz var bu tarz lafları asla hak etmedim.
bınun üzerine inanılmaz sinirlendim. Bağırdım çağırdım ağladım ve omzuna ve koluna inanılmaz vurdum önüne sehpa ittim. Yanımda açtı baktı iz kalmıştı. O an beni sakinleştirebilirdi neden benimle evlendin diye sordum cevap bile vermedi. Yüzüme bakmadı, dinlemedi hep sağa sola baktı. Yüzüme bak senin yüzünden ne hale geldim tek seninle böyleyim cevap ver vs dedim hiçbir şey demedi. çok ama çok sinirlendim. Normalde inanılmaz sakin biriyimdir.
Bu olayın üstüne ne yanıma geldi konuştu ne de bi şey yaptı. Söylediği laflar normal mi sizce
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer