Siz olsanız ne yapardiniz çok kötüyüm 🥹?

Geçen hafta perşembe günü babamın telefonu. Kadınla yazışmasını gördüm ve direkt odaya gidip ablama söyledim ablan da babama hesap sordu yani annemi aldattigini öğrendik kısacası ve mesajla annemle ilgili bir şey istiyordu ablamda yeni atandı ve öğretmen birkaç kere babam götürdü falan yani babamla konuştular normalde babamla konuşmuyoruz evde ben bir haftadır falan konuşmuyorum ablam da fazla samimi değil yani öyle iş gereği konuşuyor götürüp getirdiği için yoksa ablamın da içinden gelmiyor ne konuşacağım onla falan diyor ve ben bir haftadır babamla konuşmadığım için babamla da hani çok severdim babamı bu olay olmadan önce babamı öperdim sarılırdım falan ama annemle babamla konuşmadığım için hep bana soru soruyor hani ne olduğunu işte benle ilgili mi telefonda bir şey mi gördün ben de her defasında hayır diyorum çünkü çünkü annemin panik atağı var anneme bir şey olmasını istemiyorum ve hani babamın uzun yıllardır böyle bir kadınlar mesajlaştığını biliyorum ama hiçbir zaman söyleyememmiştim ablam sağ olsun direk babamın yüzüne vurdu işte şimdi sosyal medya hesaplarını kapatmış bir de hala bana eşşoğlueşek falan diyor onun şeyini yakaladığım için siz olsanız ne yapardınız hani babamla konuşmalı mıyım çünkü boşanma durumu olmaz annemin evi var arabası var yani işi var ablamda yeni atandı ama yani boşanma cuma olmaz bunu söyleyeyim sizce programlı konuşmalı mıyım ben hiç içimden gelmiyor bile eskisi gibi değil yani ablam da aynı şekilde eskisi gibi değil yani soğuttu kendimden istesem de gidip babama sarılamam
Siz olsanız ne yapardiniz çok kötüyüm 🥹?
Cevapla