Kendimi kötü hissediyorum. Siz olsaniz ne düşünürsünüz?

2 hafta önce bir işe başladım. ön muhasebe olarak. çok fazla iş yok. bir muhasebeci daha var. bir de aşçı abla. küçük bir dükkan diyebilirim. ek olarak patronum ve patronumun babası da var. aile şirketi gibi. arkadaşım çalışıyordu o çıktı onun yerine onun vesilesi ile ben girdim. bugün çıkarken yarın gelip gelmeyeceğimi sordum patronuma sen gelmiyorsun dedi. abla bugün izin almıştı. çıkışta ona yarın gelmeyeceğimi söyledim. o da patronumla konuştuğunu, gelmezse yarım gün borçlu olacağını bu yüzden gelmesinin iyi olacağını söyledi. yani diğer muhasebeci ile bu aşçı abla gidecekmiş. patronum bana sen gelme dedi. bu arada ben cumartesi günü de gitmiyorum. iş çok yoğun olursa o zaman gelirsin dedi patronum.. ama arkadaşım resmi tatillerde, cumartesi günleri falan hep gittiğini söyledi. bana neden böyle sen gelme diyor? nasıl soracağımı da bilmiyorum açıkçası bu durumu.

Kendimi kötü hissediyorum. Siz olsaniz ne düşünürsünüz?
Cevapla