2 ay

%40 bipolar bozukluk raporu olan biriyle evlilik mantıklı mı, nelere dikkat edilmeli?

Ailesi, akrabası, herkes kötüleyip duruyor, alakası olmayan uzaktan akrabalar bile beni arıyor, ilaçları düzenli içtikten sonra ne olabilir ki yani

Güncellemeler
2 ay
bir öyle bir böyle çözemedim anlam veremedim durumlara giriyorum dün iyiyken bugün kötü oluyor olaylara anı öfke patlamaları yaşıyor vs yalan yok kaç kere korktum sustum. sesimi çıkaramadım muhtemelen ilaçlarını mi icmiyo acaba

Güncellemeler
2 ay
Ben ona destek çıkıyorum her zaman üzülüyorum da oda istemezdi bu hastalıkta olmak akrabaları kotuleyp soğutmaya calisiyolar vasi olmaya calisiyolar yani haklarına karar vermeye çalışıyor bunun için bana gozumu korkutcak şeyler anlatıyorlar ilaç içtikten düzenli kontrol tedavi olduktan sonra ne olabilir yani

%40 bipolar bozukluk raporu olan biriyle evlilik mantıklı mı, nelere dikkat edilmeli?
Cevapla