ben onun gözlerine bakınca sevilmek isteyen kücük bir cocuk gibi bakıyordu. merhamet mi ne bilmiyorum bendeki iyi gelmek istedim. beraber birbirimize sahip çıkarız vs saçma sapan düsünceler işte
Öyle düşünme sen ne güzel ileriye dönük düşünmüşsün. Bu zaman da herkes senin gibi düşünmüyor güzel bir kadınsın. Kalbin temiz.. mutlaka yeniden bir şeyler olur. Pozitif düşün kötü şeyler düşünme..
beni bu kadar üzmesine kırmasına müsade ettiğim için kendime kızgınım sadece. nasıl bir karakterde olduğu farkettiğim halde merhametle yaklaştım gözyaşına kıyamadım iyi insanlara denk gelmemiştir belki dedim. kaç kere şans verdim.
aslında en başında farkediyorsun ama hani insanlar gecmişte hatalar yapabilir ama şu an düzgün bir hayat istiyor belki. sevgi insanı iyileştirir iyi gelir dört elle sarılir sarıp sarmalar düşüncesi vardi ama insanların karakteri neyse oymuş
yahu biriniz mafyanın tekine tutuluyor biriniz torbacıya biriniz bağımlıya biriniz bipolar hastasına düzgün erkek mi kalmadı şu dünyada özellikle mi seçiyorsunuz bunları anlamıyorum ki kimseyi değiştiremezsiniz, bence bunu kabullenin artık sevgi insanı iyileştirir falan geçin bunları hayat dinseyland değil bu kadar hayal aleminde yaşayıp insanları değiştirmeye çalışırsanız en sonunda yanan siz olursunuz ama yine siz bilirsiniz tabi sizin hayatınız bir şey diyemem
Kafalarındaki senaryolar kurgular bitmez bu yüzden durduk yere tartışmalar kavgalar huzursuzluklar başlar. Seni gece uyurken bıçaklar polise mesela kurguyu gerçek gibi anlatır ailen bile sonra seni suçlamaya başlar vs vs. Uzak dur.
bu model daha çok kendini sadık gösterip karı kiz ayaklari olan ama sana düzgün dürüst biri gösteren bir tipdi. nerde ne yaptıgı neeye gittiği. şüpheler oluşturan bir tipti.
kendini ahlaklı inançlı biri gösterdi. çok rahat yalan söyleyen cafelere giden biri. şüpheler içinde bırakan acaba nerde ne yapıyor hissi. iğrenç duygular yaşattı. üzüldüğüm şey şu güzel dürüstçe sevmiştim böÿle birini.
bitirdim zaten. birçok şeyi kasıtlı beni üzmek için yaptığını ama neden bu şekilde davrandıgıni anlamıyordum ben onu bu kadar güzel temjz severken intikam alıyormuş gibi. bilinçli şekilde şupheler oluşturmaktan zevk alıyormuş gibi hissediyordum. ben onun böyle bir karakterde olduğunu bilmiyordum.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Hastaneye yatisi olmuşmu hic
ilaç kullanmıs lise zamanlarında. ilaç kullanmadigı söyluyordu bilmiyorum. doğrumu söylüyordu
Hasta olan hastadır tedavi edilmez.
ben onun gözlerine bakınca sevilmek isteyen kücük bir cocuk gibi bakıyordu. merhamet mi ne bilmiyorum bendeki iyi gelmek istedim. beraber birbirimize sahip çıkarız vs saçma sapan düsünceler işte
Anlıyorum..
Da öyle olmuyor bazen işte.
öyle mücadele edemıyorsun sevsende elinden hiçbir şey gelmiyor. hayaller kursanda istesende
Yapacak hiçbir şey inan yok.
Hayatta her şey olabiliyor anlıyorum seni..
öyle yapacak hiçbirsey yok. insanı üzen şu böyle birini güzel bir sevgiyle sevmiş olmak. s@l@k gibi ciddi evlilik vs düşünmek.
Öyle düşünme sen ne güzel ileriye dönük düşünmüşsün. Bu zaman da herkes senin gibi düşünmüyor güzel bir kadınsın. Kalbin temiz.. mutlaka yeniden bir şeyler olur. Pozitif düşün kötü şeyler düşünme..
beni bu kadar üzmesine kırmasına müsade ettiğim için kendime kızgınım sadece. nasıl bir karakterde olduğu farkettiğim halde merhametle yaklaştım gözyaşına kıyamadım iyi insanlara denk gelmemiştir belki dedim. kaç kere şans verdim.
Anlıyorum..
Üzülme herşeyin hayırlısı..
Yürümez saçma olur
yürümedi zaten nasıl bir ahlak aanlayısı vardı varmıydi sadık gibi gösterip aldatıyormuş gibi hisler yaşattı
Valla öyle insanlar kafada senaryo kurar ve zarar görürsün bir bakmışsın yan yanayken zarar vermiş sana
Ne gerek var düzgün birini bulsana
bilmiyordum dışardan bakınca aklıbaşında düzgün biri gibiydi. ilk farkkettiğimde çekip gitmediğim için kendime kızgınım
Yaş kaç senin ve nasıl birini isterdin
güvenilir karakterli sadık olması
Anladım ama gizlisin 🥲
Yaş kaç senin
niye sordun
Yani sordum sadece 45 üstü diyor ya ondan
29
Güzelmiş olgun insanlar daha iyi valla
ne gibi iyi
Yok ya anlaşılması iyi olur erken tavırları olmaz olgun düşünür diye dedim kendimce yani
anladım
Yanlış anlamayın yani gizlisiniz zaten ben kendimce yorum yapmıştım 😅
yok yanlış anlamadım.
Ama merak ettim sizi ama saçma olur yanlış anlaşılmim 🙂
boş ver
Yani siz bilirsiniz tabi benim de yaş sizinle aynı
Yürümez
aslında en başında farkediyorsun ama hani insanlar gecmişte hatalar yapabilir ama şu an düzgün bir hayat istiyor belki. sevgi insanı iyileştirir iyi gelir dört elle sarılir sarıp sarmalar düşüncesi vardi ama insanların karakteri neyse oymuş
yahu biriniz mafyanın tekine tutuluyor biriniz torbacıya biriniz bağımlıya biriniz bipolar hastasına düzgün erkek mi kalmadı şu dünyada özellikle mi seçiyorsunuz bunları anlamıyorum ki kimseyi değiştiremezsiniz, bence bunu kabullenin artık sevgi insanı iyileştirir falan geçin bunları hayat dinseyland değil bu kadar hayal aleminde yaşayıp insanları değiştirmeye çalışırsanız en sonunda yanan siz olursunuz ama yine siz bilirsiniz tabi sizin hayatınız bir şey diyemem
alnında mı yazıyor nerden bilebilirdim?
iki insan birbirini sevince birbirlerini her anlamda iyileştirir o anlamda yazdım. birini degıstirmek anlamımda degil
Ben genel konuştum aslında, başta bilmiyorsanız sizi suçlayamam tabi ama artık biliyorsunuz karar sizin.
önce içimde yavaş yavaş bitirerek bitirdim.
Güzel karar tebrik ederim
üzülsende kendini seçmek zorunda kalıyorsun mücade edemiyorsun çünkü karşinda ne olduğu belli olmayan güvenini bir kere kırınca içinde siliyorsun
Anlıyorum, bir dahakine daha düzgün birini bulmanız dileğiyle...
Yürürmez
neden peki
Yürümez
neden peki
Kafalarındaki senaryolar kurgular bitmez bu yüzden durduk yere tartışmalar kavgalar huzursuzluklar başlar. Seni gece uyurken bıçaklar polise mesela kurguyu gerçek gibi anlatır ailen bile sonra seni suçlamaya başlar vs vs. Uzak dur.
bu model daha çok kendini sadık gösterip karı kiz ayaklari olan ama sana düzgün dürüst biri gösteren bir tipdi. nerde ne yaptıgı neeye gittiği. şüpheler oluşturan bir tipti.
Özetle uzak dur
bitirdim. kendi ruh sağlığım için
En iyisini yapmışsın
Yürümez
neden yürümez
Benim eşimde vardi cok zor
hangi zorluklari yasadiniz
Gun guni tutmuyot sürekli kafasinda kuruyor yasanmis gibi oluyor
Korkunç bir ilişki
neden?
Dengesiz ruh halli biriyle bir ömür zor
kendini ahlaklı inançlı biri gösterdi. çok rahat yalan söyleyen cafelere giden biri. şüpheler içinde bırakan acaba nerde ne yapıyor hissi. iğrenç duygular yaşattı. üzüldüğüm şey şu güzel dürüstçe sevmiştim böÿle birini.
Bence kendi yoluna git
bitirdim zaten. birçok şeyi kasıtlı beni üzmek için yaptığını ama neden bu şekilde davrandıgıni anlamıyordum ben onu bu kadar güzel temjz severken intikam alıyormuş gibi. bilinçli şekilde şupheler oluşturmaktan zevk alıyormuş gibi hissediyordum. ben onun böyle bir karakterde olduğunu bilmiyordum.