2 ay

Yıllardır süren depresyondan kendi kendime nasıl çıkabilirim, kimse fark etmiyorsa ne yapmalıyım?

yaklaşık 6 senedir depresyonda gibiyim, çevremi azalttım, az öz insanla görüşüyorum, bazen onlarla da görüşmeyi kesiyorum. çoğu zaman içime kapanıyorum, bazen iyiyim, bazen kötüyüm ve en kötüsü de kimse fark etmedi
Yıllardır süren depresyondan kendi kendime nasıl çıkabilirim, kimse fark etmiyorsa ne yapmalıyım?
Cevapla