Diyelim ki bir yakınınız Kanser ya da sevgilinizden eşinizden ayrıldınız ya da en yakınınızı kaybettiniz nasıl baş ediyorsunuz
2 ay
Diyelim ki bir yakınınız Kanser ya da sevgilinizden eşinizden ayrıldınız ya da en yakınınızı kaybettiniz nasıl baş ediyorsunuz
Annemi kaybettim, daha acısını içimde hala yaşıyorken senesine de Aldatıldığımı öğrendim ve Boşanmak durumunda kaldım. Hayatım mahvoldu. Bütün ayarlarım tersine döndü, kısa bir zamanda saçlarımı döktüm ve beyazladılar da.. Bunları yaşarken 38-39 yaşımdaydım. Evladımdan ayrı kaldım.
Hayatta kimsem kalmadığı için Yalnız yaşamaya başladım. Kardeşlerden bir cacık olmuyor, zaten üveylerdi. En son Annemin doğurduğuyla düşman olduk. Yeğenlerimden de kopardı beni.
vs. vs. vs...
Yani Stresi yönetmiyorsun... Senin içinden geçiyorlar. Hala ayakta kalmaya çalışıyorsun.
Geçmiş olsun çok işte ben bunların hiçbirini yaşamadım en ufak birşeyi bile yonetemiyorum mideme vuruyor direk midem bulaniyor
Sen nasıl yönetiyorsunuz diye sordun. Yönetmiyoruz, eline iğne batırırsın yaa canın yanar iğneyi çıkarırsın. işte bizim de canımız yanıyor ama çıkaramıyoruz, o iğneyi de acısını da çekiyoruz. Çünkü yapabilecek birşeyimiz yok. Bu acıyı yaşıyorsun işte. Valla sen de ister ayıl ister bayıl. Bu anlattıklarım olduğunda umarım yalnız kalmazsın.
Cevap
6Cevap
hayattan kaybetme veya sağlıkla ilgili bişey olmadi allahtan sukur ama ayrilik seyinde 10-20 yil yaşlanıyorum hele ilk 2 ay acıdan ölüyorum hani yani. bas etme kismina gelirsek baş etmek yok sadece zamana bırakıyorum düzeliyor
Baş edemiyorsun alışmak zorunda kalıyorsun yokluğuna
Benim mideme vuruyor kilo kaybediyorum
Terapi alarak ve zamanla düzeliyor her şey alışıyorsun psikologum şey demişti bu durum bedeninde bir iz gibi kalacak hep göreceksin dokunacaksın ama eskisi gibi acı vermeyecek sadece orada olduğunu bileceksin tarzı bişey demişti zaman herşeye ilaç
Boş kalmayarak aktivite, hobi
Sınava çalışmam lazım annem hasta diye çalışamıyorum
Sorumluluklarıma odaklanırım
Bastırarak ya da unutarak.
Allah yakınlaşarak bol bol dua ederiz
Ben kanseri geçirdim
Nasıl di sürecin nasıl atlattın
Yönetemiyoruz maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?