Çok kötüyüm kendim için çok endişeliyim çaresiz kaldığım konular beni bitirdi 😭
2 ay
Çok kötüyüm kendim için çok endişeliyim çaresiz kaldığım konular beni bitirdi 😭
Tecavüz olaylarına şahit oldum
Kendimi balkondan sallayana şahit oldum
Kanserle mücadele verene şahit oldum
Ailesiyle arasında anlaşmazlık çıkıp evi terk eden arkadaşıma şahit oldum
Ve daha neler neler ve hepsinede bir çare oldu ve bir anda olmasada zaman en güzel çare oldu bu yüzden anlat ki sorununu birlikte çözelim istersen eğer
Hayatta çok fazla dert var zorluk var ama ben böyle dert gormedım yasadıgım seyı ifade bıle edemıyorum tıkanıp kaldım her şeyın caresı vardır sözüne katılmıyorum ben yaşayarak gordum kı bazı dertleeın caresı yok hıc bı çözümü yok
Soylermisin
Ifade edemıyorum
Anladım iyi geceler size
Cevap
6Cevap
Yapacak bir şeyin yoksa biraz akışına, zamana bırak en iyisi
Öyle de yaptım akısına bırakmak zorunda kaldım ama hıc bı şey düzelmedi degısmedı olduğu gıbı kaldım çok zor şeyler yasıyorum hıc bı sekılde duzelmıyor
Bunu yaşayan bilir. Ben de yıllardır çok çektim bu dertten
Nasıl bı derdın vardı 😔😔
Keşke benımde böyle dertleeım olsaydı 😭
hayır olsun ne oldu istersen analt
Çok şey var artık anlatamıyorum bıle yasadıklarımı dondum kaldım
nedir merak da ettim ya ama
Çareler içinde çaresiz kaldım
Keşke çareler olsaydı 😭
Ölüm dışında her derdin bi çaresi vardır
Buna katılmıyorum çünkü yaşayarak gördüm kı çaresiz dertler var gerçekten hıc bır çıkar yolu olmayan caresız dertler var
Nedir çaresi olmadığını düşündüğün derdin
Öyle bır dert kı kımsede gormedım
Mesela
İfade edebilsem keşke
Edebildiğin kadarıyla et
Ne gibi
Çok var 😔😔
Anlatabilirsin
mesaj kutum acik
Sağol
Dostlar sagolsun
Kıyamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?