Herşey üstüme geliyor daraldım bunaldım ne yapmalıyım?

Herşeyden bunaldım. Üni öğrencisiyim özel bir ünide yarı burslu okuyorum. annem ve babam hep kavga edıyolar. sureklı bı sofraya oturduguma pısman oluyorum onlarla. sureklı bagırısıyolar. Annem babannemı hıç sevmıyor. babamda babanneme cok duskun onla pıknıge gıdıyor amcamları falan gıdıyolar hep beraber. falan bızı hıç bı yere goturmuyor annemde bu yuzden hep tartısıyo bunalmış evde. babannem babama parayla okutmayın bırakın kazanıp okusun dıyormuş. 2 sınıf bıtmek uzere. baska sehırede yollamıyolar burada puanlar cok yuksek. hersey ustume ustume gelıyor sınırden hep ağlıyorum baslamısken 4.sınıfıda bıtırıyım ıstıyorum.. sızce ben napmalıyım arkadaşlar? dgsye gırıcem baska sehırı tutturup gıtsem bırakmazlar bıle. :(
Herşey üstüme geliyor daraldım bunaldım ne yapmalıyım?
Cevapla