2 ay

24 yaşındayım 4 çocuğum var, 5. hamilelik sağlıklı olur mu yoksa mutlaka doktora mı gitmeliyim?

Kalabalık aile olmayı, çocukları çok seviyorum diyor, doğurabilir miyim acaba korkuyorum sağlık açısından sorun olur mu, doktorla görüşmeye gerek var mı, 2 gün sonra regl'im bitiyor hemen istiyorum diyor ben de aslında istiyorum ama şu an değil durumumuz baya iyi

Güncellemeler
2 ay
Esim 29 yasinda benden daha cok istiyo ben yazmistim ama otomatik olarak silmis korkularim var benim sag olsun hep yardimci oldu bunda da yardimci olurum diyo esimin ailesiyle ayni binada oturuyoruz onlarda yardimci olur diyo durumumuz vaya iyi ama yinede korkuyorum
24 yaşındayım 4 çocuğum var, 5. hamilelik sağlıklı olur mu yoksa mutlaka doktora mı gitmeliyim?
Cevapla