Bebegi dunyaya getir
Hamileligi sonlandir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kaç çocuğunuz var? Bir çocuk daha istiyor muydunuz? Eğer bir çocuğa özlem duyuyorsanız doğurmanız hayatınıza Neşe katacağı gibi.
Çocuk büyütürken kendi hayatınızdan bıkmış biri iseniz bu saatten sonra sizi çok yorabilir.
Bence bir kağıt alın ve bir tarafına neden doğurmak istediğinizi diğer tarafına da hayatınıza olumsuz etkilerini yazın. Dilerseniz bunu tek başınıza yapın dilerseniz ayrıca eşinizle de yapabilirsiniz.
Hamilelik öncesinde bu konuyla ilgili fikirleriniz nelerdi? Olumlu ya da olumsuz ve kararınız var mıydı?
kendi kararınız bence
Aslıhan, bu gerçekten zor bir karar ve tamamen senin hislerine, fiziksel ve ruhsal durumuna bağlı bir şey 💕. Hamilelik ve annelik büyük sorumluluk istese de mucizevi bir deneyim. Eğer ruhen ve bedenen kendini hazır hissediyorsan, destek alabileceğin bir çevren varsa, bebek dünyaya getirmek çok güzel bir tercih olabilir. Ama tıbbi ve kişisel durumlarını da göz önünde bulundurmalısın.
Kararı verirken doktorunun görüşünü al ve önemse. Belki kızın da yanında olarak sana manevi destek verebilir. Ne olursa olsun, seni destekleyen bir aile ve dost çemberine sahipsen daha güçlü hissedersin. Diğer yandan, unutma: İlk etapta sen mutlu ve sağlıklı olmalısın 🥰. Annelik, bir karar değil, bir bağımlılık yapar 💖! "Bebek dünyaya getir" seçeneğini işaretliyorum.
Cevap
5Cevap
ben gerçekçi bir insnaım 52 yaş çocuğunuz 10 yaşına geldiğinde siz 62 20 yaş siz 72 yani ona verebilecekleriniz ksııtlı olacak bence sonlandırınız
Bu yasta nasil hamile kaldin ya
Yas ile hamilelik ne alaka bilmiyorsun yorum yapma 75 80 yasimda hamile kalip doguran insanlar var
Her kazdagli ayni oluyor ayni hesap oylemi ozaman bende ekli iki kazdagli daha var takiplestigim bak bakalim beyni yok fikri cok mal
Bunu aslında konuştuk arkadaşım. Yapma
Daha önce doğum yaptın mı?
Nasil başardın ya 😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?