Bir doktordan etkilendim ve sonra yazdım evli vs değil tıbbi amaçla yazdım tedaviyle ilgili ama story atıyor mesajıma dönmüyor takipleşmiyoruz hesabı açık acaba istek kutusuna düştü ve görmedi mi ondan olabilir mi iki gün oldu
2 ay
Çünkü adamın özel hayatında kullandığı hesap danışma hattı değildir. O da büyük ihtimalle özel hayatıyla iş hayatını karıştırmak istemiyordur. Tedaviyle ilgili dehil normal tanışma şeklinde yazsaydın belki cevap verebilirdi.
Yok özel hesabı farklı bu yazdığım iş hesabı tedavilerini paylaşıyor mesajı geri çeksem onemsemis gibi gorunurum dimi ama bu sefer
Ha anladım. Hayır mesaji geri çekme ozaman dediğin gibi önemsemiş gibi görünür bence olduğu gibi bırak ve takip de etme
Tamamdır teşekkür ededimmm
Rica ederimmm
Cevap
11Cevap
takmamış seni
Kliniğe git tedavi etsin. Belki yoğundur mesaj atamıyordur.😄
Artık imkanı yok mesaj attm gidemem utanırım off😭
Bazen yaşıyoruz öyle durumlar ama genelde cevap vermiyoruz
Mesajı geri mi cekmeliyim sence ne yapsam en normal görünür
Yok takip isteği atmadım hesabı açık direk mesaj attım istek kutusuna düşmüştür zaten takipkesmedigimiz için story falan atıyor hiç bakmadım napcam bilmiyorum
Yok aile hekimi değil devlet hastanesinde doktor
Senlik bir durum yok ben de tıbbi danışmak için Wpden yazdım kadın doktor olmasına rağmen görüldü attı yani her zaman müsait olamıyorlar
Özel doktor muydu peki
İnşallah benlik bı durum yoktur ya😭
Sevgilisi vardır ya da hastalarla sosyal medydan çok muhattap olmak istemiyordur
her mesaja donulseydi yabanciya niye donsun git muayeneye
Senjn gibi nicesi yazmıştır görmemiştir
Takipçisi baya az ama 150 falan bende takip etmedim hesabı açık sadece mesaj attım story atıyor ama bakmıyorum
İnşallah öyledir gorupte donmuyorsa üzücü olur😔
Sanaldan hizmet vermiyor demekki hekim
Yakışıklı diye mi etkilendin
@Yasmin997 benim yüzümü Görmedin ki bu 1 2 ölecek olan birine göre fazla şakacısin
@Yasmin997 bilim insanı sen misin ben miyim konu kapanmıştır
@Yasmin997 şizofrenlik zor olmalı
@Yasmin997 sen beni diğer erkeklerle karıştiriyorsun bak kız olduğun için özel ve önemli değilsin aksine daha erken gidicisin
@Yasmin997 tamamdır kız olduğu için kendini önemli değerli sanan ucune
@Yasmin997 tamamdır projeeee tamamdırrrrr sistemin kölesi tamamdır zenginin kölesi devammm
@Yasmin997 kız olduğun için kendini önemli sanıyorsun 😹😹😹😹 herkesin tek amacı seni kullanıp atmak 😹
@Yasmin997 tamamdır projeeeeeee
@Yasmin997 tamamdır kamyon arkası sözleri devammmm
@Yasmin997 projeeeeeeeee herkesi amacı kullanıp atilmak olan ben değil sensin
@Yasmin997 1-2 ölecek demedim ölecek biri dedim sen tanrı misin ölmeyecek misin 😹
@Yasmin997 kullanılıp atılacak dedim bu halk fikri düşünce özgürlüğü nedir bilir misin 😹😹😹😹😹 halktan kime sorarsan sor kızlara değer verilmediğini yalnızca cinsellik için değer verildiğini söyler zaten 😹
@Yasmin997 tamamdırrrrr CHP li
@Yasmin997 başta ben mi öleceğim ooooooo tehdit
Hmmmmm demekki hoşlanmadı senden
Doktor fantazisi bitmiyor bu sitede
Bende doktorum
Umurunda değilsin
sana dönecek tabi ksein döner
bende dönmüyorum ki
Doktorumusun öyleyse neden donmuyorsun
çünkü hesabım danışma hattı değil
Ama tıbbi bı amaçla yazan bir hasta var durumumuda söyledim randevu bulamadım vs kısa bir soru aslında
olsun , özel dışı çalışan hiçbir dr dönmex.
Rezil oldum o zaman herhalde
hayır rezil olacak bişi yok. genel yaklaşım bu, belki de bana yazdın 😅, no problem
🥲🥲🥲🥲
üzülerek bişi yok
İnşallah yoktur🥲
yok merak etme, ve bizimkiler çapkın olur. seks olur gerisi gelmez. söylemiş olayım
Çıkar sevmezler
Neyi sevmezler
olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?