Mesajım görüldü ama cevap gelmiyor, hep ben yazıyorum sizce ne yapmalıyım?

Söyle diyeyim bir sorun kavga kızgınlık küs dediğim bir durum yok ama bazı zamanlar yazdığım insan mesajı görüyor. Görüldü oluyor cevap gelmiyor hep ben yazıyorum ama normal sohbet oluyor. Bende size sormak istiyorum ne yapmalıyım?

Mesajım görüldü ama cevap gelmiyor, hep ben yazıyorum sizce ne yapmalıyım?

03 Şubat 2026 Salı 23.39

Güncellemeler
4 ay
Süper bir soru sordun Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! Mesajım görüldü ama cevap gelmiyor, hep ben yazıyorum sizce ne yapmalıyım?
Mesajım görüldü ama cevap gelmiyor, hep ben yazıyorum sizce ne yapmalıyım?
Cevapla