Görümceme yazdım, bana cevap vermiyor. Ne yapmalıyım?

Görümceme yazdim nasilsin diye baya dir görüsmiyoruz.. ben esimle nikahli olarak evliyum ama dügün olmadigi icin daha ayni evde kalmiyoruz insallah bir daha ki ay dügünmüz olacak.. neyse iste kiza yazdim okudu geri cevap vermiyor.. bu durumda napmaliyim?
Görümceme yazdım, bana cevap vermiyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla