Sağlık 2 ay Sağlık çalışanları neden bu kadar agresif ve gerilmiş, haksız mıyım gerçekten? özgürrkiizz Takip Et Master Yaş: 33 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Bence çok dolusunuz o yüzden yürümeye hiç müsait değilsiniz haksız mıyım? Sağlık çalışanları neden bu kadar agresif ve gerilmiş, haksız mıyım gerçekten? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Ustabilir Takip Et Guru Yaş: 46 , eic 100% 2 ay Sağlık konusunda 384 cevap paylaştı. İnsanlar ile ugraşmak yorucu oldugu için ruhları yoruluyor 1 2 Yorumla özgürrkiizz 2 ay Bende uğraşıyorum akşama kadar insanlarla Yorumla Ustabilir 2 ay Bazıları bunu kaldıramıyor olabilir Yorumla
joewants26 Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 100% 2 ay Çok yoğunluk ve sorumluluk var ondan olabilir 1 0 Yorumla
Sedat272727 Takip Et Guru Yaş: 48 , eic 87% 2 ay Çok haklısın şımarıklar aralarında azda olsa iyi var 1 0 Yorumla
m Kůmsåliledenìz07 Takip Et Guru Yaş: 48 , eic 100% 2 ay Nemrut suratlarını görmemek için internette tedavi olmaya çalışıyorum çoğu zaman 1 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) 2 ay Çalışma şartları ağır. O yüzdensevgilim doktor, valla müsaitliğine bakmayıp yürüdüm, iyi ki yürümüşüm 🤭 1 0 Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% 2 ay Sağlık konusunda 1,8b cevap paylaştı. Sevecen bir yönetim yok iki paralık adamlar ak partiye dayamış sirtlsrin doktora hemşireye kafa tutuyorlar 0 0 Yorumla
SerkanKaraca Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 57% 2 ay 24 saat ayakta durunca normal kanka 1 2 Yorumla özgürrkiizz 2 ay Hadi canım vardiyalı Bir sistem vardır illaki Yorumla SerkanKaraca 2 ay maalesef nöbetli bi sistem var sadece Yorumla
Dermanbey90 Takip Et Xper 6 Yaş: 35 2 ay Bazıları gerçekten bıkkınlık getiriyor o da istemsiz başkalarına ters yapma olarak yansıyor 1 0 Yorumla
Purofil Takip Et Xper 6 Yaş: 35 2 ay Onlarda akşama kadar her çeşit insanlarla uğraşıyorlar normal dir bnce 1 0 Yorumla
murattiii Takip Et Guru Yaş: 34 2 ay Senin ne işin var onlarda 1 4 Yorumla özgürrkiizz 2 ay Ek iş buldum 24 saatlik o yüzden Yorumla murattiii 2 ay Yürümek zorunda değilsin Yorumla özgürrkiizz 2 ay Canım yürümek istiyo belki Yorumla murattiii 2 ay O zaman koş Yorumla
Colonell Takip Et Bilge Yaş: 30 2 ay Hep bir kibir var onlarda 1 2 Yorumla özgürrkiizz 2 ay Aynen ya Yorumla Colonell 2 ay 🤝 Yorumla
Iim0nn Takip Et Guru Yaş: 110 , eic 100% 2 ay Sağlık konusunda 356 cevap paylaştı. Kim kime yuruyor 1 2 Yorumla özgürrkiizz 2 ay Yürümek istesek te yürüyemiyoruz Yorumla Iim0nn 2 ay Yürüme sende Yorumla
Gizli Üye (25-29) 2 ay Yargı mensuplarına yürü 1 10 Yorumla özgürrkiizz 2 ay Nasıl olacak o Yorumla Cevap sahibi 2 ay Neden olmasın Yorumla özgürrkiizz 2 ay Adliye ye hiç işim düşmüyor maalesef Yorumla Cevap sahibi 2 ay Bana yürü shjsj Yorumla özgürrkiizz 2 ay Sen kimsin ki 😀 Yorumla Cevap sahibi 2 ay Sen kimsinde sana yürüyecem diyorsun yani kdkdk Yorumla özgürrkiizz 2 ay Hayır seni tanımıyorum diyorum 😀 Yorumla Cevap sahibi 2 ay Tanışalım olur neden olmasın Yorumla özgürrkiizz 2 ay Nicki ni bulamıyorum Yorumla Cevap sahibi 2 ay Al hadi buldun Yorumla
Enginerr06 Takip Et Xper 5 Yaş: 46 2 ay Sende beni tk edermsn 0 4 Yorumla özgürrkiizz 2 ay Neden Yorumla Enginerr06 2 ay Yzmyrm Yorumla Enginerr06 2 ay Tsk ama yine yzmdm ;)) Yorumla Enginerr06 2 ay İlk sen olcak galiba... Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
İnsanlar ile ugraşmak yorucu oldugu için ruhları yoruluyor
Bende uğraşıyorum akşama kadar insanlarla
Bazıları bunu kaldıramıyor olabilir
Çok yoğunluk ve sorumluluk var ondan olabilir
Çok haklısın şımarıklar aralarında azda olsa iyi var
Nemrut suratlarını görmemek için internette tedavi olmaya çalışıyorum çoğu zaman
Çalışma şartları ağır. O yüzden
sevgilim doktor, valla müsaitliğine bakmayıp yürüdüm, iyi ki yürümüşüm 🤭
Sevecen bir yönetim yok iki paralık adamlar ak partiye dayamış sirtlsrin doktora hemşireye kafa tutuyorlar
24 saat ayakta durunca normal kanka
Hadi canım vardiyalı Bir sistem vardır illaki
maalesef nöbetli bi sistem var sadece
Bazıları gerçekten bıkkınlık getiriyor o da istemsiz başkalarına ters yapma olarak yansıyor
Onlarda akşama kadar her çeşit insanlarla uğraşıyorlar normal dir bnce
Senin ne işin var onlarda
Ek iş buldum 24 saatlik o yüzden
Yürümek zorunda değilsin
Canım yürümek istiyo belki
O zaman koş
Uürüme zaten pişman olursun
İnsanlarla ugrasmak yorar gerer
Wvwt aşırı sinirlilik var onlarsa
Bilmem hiç sağlık çalışanı tanımadım.
Hep bir kibir var onlarda
Aynen ya
🤝
Kim kime yuruyor
Yürümek istesek te yürüyemiyoruz
Yürüme sende
Yargı mensuplarına yürü
Nasıl olacak o
Neden olmasın
Adliye ye hiç işim düşmüyor maalesef
Bana yürü shjsj
Sen kimsin ki 😀
Sen kimsinde sana yürüyecem diyorsun yani kdkdk
Hayır seni tanımıyorum diyorum 😀
Tanışalım olur neden olmasın
Nicki ni bulamıyorum
Al hadi buldun
Sende beni tk edermsn
Neden
Yzmyrm
Tsk ama yine yzmdm ;))
İlk sen olcak galiba...