Sağlıkçılara neden kötü davranıyorlar?

Abi onlar olmasa iyileşemeyiz asla en saygı duyulması gereken meslek kesinlikle. Maaşları zaten az bu cahil insanlar iyice zorluyor zaten doktor olmak çok zor
Sağlıkçılara neden kötü davranıyorlar?
Cevapla