Doktorlar neden dayak yiyiyor? Neden bu şiddet? Sağlık çalışanlarına neden bu öfke?

Ya sen doktor oldun. Sen dedin ki, hastalara şifa verecem. Hz İsa gibi olacam. İnsanlara faydalı olmak, iyilik yapmak için doktor olmayı istedin. İnsanlara faydalı olmak istedin. Hastalar bana gelsin, bende çözüm üreteyim, ilaç yazayım, iyileştirmeye, düzeltmeye çalışayım, hastalar benim sayemde iyileşince, bende mutlu olurum, bişey başarmış, hissederim dedin. Bir şeyler yapmak, ya da üretmek, ya da çözüm sunmak, bunlar ne güzel şeyler. İsteseydin doktorluk yerine başka bişey seçerdin, kendi işini yapardın, kimsenin derdiyle, tasasıyla, sıkıntısıyla, sorunuyla uğraşmazdın, milletin derdi, geldi, seni gerdi, milletin derdi, seni gerdi. Sen neden doktor oldun da milletin derdiyle dertlendin. Demek'ki sen, evliyasın, demek'ki sen, iyilik meleğisin, demek'ki sen mübareksin. Peki neden dayak yiyorsun? Neden bir insan bir iyilik meleğine tokat atar, döver? Cevabları bekliyorum. 😊

İllahaki o doktor da da vardır bir sorun
Dövende suç, insanlıktan nasibini almamış
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Doktorlar neden dayak yiyiyor? Neden bu şiddet? Sağlık çalışanlarına neden bu öfke?
Cevapla