Sağlıkçılar hastaları neden küçümsüyor?

Hastaneye gittim dişe ama surekli ukala ve emri vakiler yaptilar saygimi hic bir sekilde bozmadim asagilamalara ragmen ama surekli her seyi kucumser bir bicimde soyluyorlar. Disimi kanal tedavi yaptirdim asagida yika iyice lavaboda gittim ordaki abla temizlik yapiyorum dedi 1 ust kata cikar misin rica etsem dedi tamam gittim meger personel lavabosuymus yazi felan gormeyinxe o abla da diyince gittim kadin doktor hemen azarladi ne isin var diye ozur dilerim alt kattan buraya yonlendirdiler dedim eliyle kovar gibi bir isaret yapti orada tartişma olsa ben haksiz olurdum sustum ve ciktim ama hastanede oldugum dakikalarda surekli bir aşagilanmaya maruz kaldim yine de işimi görüp çikip gitmek istedim hemen

Sağlıkçılar hastaları neden küçümsüyor?
Cevapla