Neden bazı sağlık çalışanları böyle davranıyorlar?

Hastaneye gidiyorum kaçtır kaba davranan azarlar gibi konuşan sağlık çalışanlarına denk geliyorum. Geçen hafta hastanede Kibarca Bir şey sorabilir miyim derken hayır diyip suratıma kapıyı hızlıca çarpıyor. Dünde yine serum takıcaktım inanın bişey yapmadığım halde azarlar gibi konuştu. Hayır anlıyorum işleri zor elbette ama bende hasta olarak gidiyorum ve ayrıca hiç kabada davranmıyorum aksine teşekkür ediyorum herzaman ama cidden bazıları böyle davranıyor. Anlamış değilim

Neden bazı sağlık çalışanları böyle davranıyorlar?
Cevapla