İş yükü eşit olmayan, ekipten mobbing ve dışlanma gören sağlık çalışanı ne yapmalı?

Çalışma saatlerimiz kâğıt üzerinde eşit olmasına rağmen iş yükü fiilen tek bir kişiye (bana) yüklenmektedir. Ekipte 20 yıllık bir personel bulunmakta; geçmişte bana bağıran beni sürekli eleştiren biri vardı bende dayanamayıp “eşitiz” böyle yapamazsın” dedim o günden belli bölümü bana karşı kışkırtıyor eskilere hepimiz eşitmişiz diyior dolduruyor O günden bu yana ekip içinde bana karşı diğer çalışanları kışkırttığını düşünüyorum.

Benim tek talebim; nöbetlerin ve gündüz mesailerinin eşit ve adil dağıtılması, üzerime gelinmemesi ve hakkımda dedikodu yapılmamasıdır. Ancak taleplerim çarpıtılarak farklı şekilde yansıtılmaktadır.

görev dağlımı saat olarak eşit ama iş yükü olarak eşit değil gibisinden dilekçe vercem Bu dilekçeden sonuç alamazsam hangi adımları izlemeliyim? Haklarımı korumak adına bundan sonra nasıl bir yol izlemem daha doğru olur?

İş yükü eşit olmayan, ekipten mobbing ve dışlanma gören sağlık çalışanı ne yapmalı?
Cevapla