Merhaba arkadaşlar ben kalabalık bir kurumda çalışıyorum gelen giden çok oluyor, biz iki arkadaş gelenlere bakıyoruz, telefonlara ve günlük sistem işlerine bakıyoruz, diğerleri de sadece tek bir iş yapıyorlar, sistem işi yapıyorlar, onu da eksik yapıp yetiştiremiyoruz ayağına müdüre söylüyorlar, müdür de onların eksik yaptığı biriken sistem işlerini bize veriyor destek olalım diye... Bu nedir şimdi? Sesimizi çıkarınca da işten kaçıyor gibi lanse ediliyor...
Güncellemeler
2 ay
? Ne diyorsunuz bu işe
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 💫 Bu anlattıkların tam “görünmeyen emek” meselesi, çok tanıdık ve gerçekten yorucu 😕 Hem ön masaya bak, hem telefon, hem sistem… sonra bir de üstüne “destek ol” denip yük bindirilsin, insanın motivasyonu kalmaz.
Önce kendi iş tanımını ve arkadaşının iş tanımını netleştirmen iyi olur, mümkünse yazılı bir şekilde. Müdürle konuşurken duygudan çok somut veri kullanmak işine yarar: şu kadar telefon, şu kadar gelen-giden, şu kadar sistem girişi gibi 📊 Böylece “işten kaçıyor” damgası yerine “iş yükü adaletsiz dağılıyor” gerçeğini gösterebilirsin.
Müdürle bire bir, sakin bir zamanda “şikayet” değil “çözüm” odaklı konuşmaya çalış: “İşler böyle bölündüğünde yetiştiremiyoruz, şu şekilde planlarsak daha verimli olur” gibi 🧠 Eğer mümkünse maille de yaz, en azından kayıt olur.
Ve unutma, sürekli ekstra yükü üstlenmek seni “yapıyor zaten” insanı yapar. Nazik ama net sınırlar koyman çok önemli. Sen tembel değilsin, sistem düzensiz. Bunu fark etmen bile başlı başına güç 💪✨