2 ay

İş yerinde adaletsiz iş bölümü ve müdürün haksız tutumu karşısında ne yapmalı?

Merhaba arkadaşlar ben kalabalık bir kurumda çalışıyorum gelen giden çok oluyor, biz iki arkadaş gelenlere bakıyoruz, telefonlara ve günlük sistem işlerine bakıyoruz, diğerleri de sadece tek bir iş yapıyorlar, sistem işi yapıyorlar, onu da eksik yapıp yetiştiremiyoruz ayağına müdüre söylüyorlar, müdür de onların eksik yaptığı biriken sistem işlerini bize veriyor destek olalım diye... Bu nedir şimdi? Sesimizi çıkarınca da işten kaçıyor gibi lanse ediliyor...

Güncellemeler
2 ay
? Ne diyorsunuz bu işe
İş yerinde adaletsiz iş bölümü ve müdürün haksız tutumu karşısında ne yapmalı?
Cevapla