İşyerinde yapılan haksızlıklara karşı ne yapıyorsunuz?

Bizim işyerinde kadın çalışanlar (3 kişilik bir kitleden bahsediyorum) işleri üzerinden atma peşinde oluyorlar. Bunu çözmeye, üstlerle konuştum fakat net bir çözüm yok. Kendimce arada tepki vererek, işi reddederek çözümler buluyorum ama kalıcı değil. İşlerimiz de biraz soyut kaldığı için net görünen bir çalışma performansı yok. Bunu artık kızlarla ve üstlerle çözmekten vazgeçtim gibi kendim ne yapabilirim onun derdindeyim. Yani psikologa gidebilirim veya işten çıkabilirim ama uzun süre işsiz kaldım ve bu koşullarda iş bulmam en azından yakın zamanda çok çok zor.

Siz işyerinde bu tarz şeylerle karşılaşınca nasıl bir yol izliyorsunuz? Bu arada bu durum psikolojik olarak yoruyor yoksa yaptığım işlerde herhangi bir zorluk yok o kişiler orada olmasa bu işleri tek başıma da yaparım ve incilerim dökülmez. Ama insanı enayi yerine koymaya çalışmaları yoruyor beynimi.

İşyerinde yapılan haksızlıklara karşı ne yapıyorsunuz?
Cevapla