3 ay

Boyun ağrısı için gittim erkek ortopedi doktoruna. Kendini çok kötü hissedersen masaj istersen ara dedi numarasını verdi niye?

Boyun ağrısı için gittim erkek ortopedi doktoruna. Kendini çok kötü hissedersen masaj istersen ara dedi numarasını verdi niye?

Boyun ağrısı için gittim erkek ortopedi doktoruna. Kendini çok kötü hissedersen masaj istersen ara dedi numarasını verdi niye?
Cevapla