Boyun ağrısı için gittim erkek ortopedi doktoruna. Kendini çok kötü hissedersen masaj istersen ara dedi numarasını verdi niye?
3 ay
Boyun ağrısı için gittim erkek ortopedi doktoruna. Kendini çok kötü hissedersen masaj istersen ara dedi numarasını verdi niye?
Kanka bazen doktorlar hastanın durumu kötüleşirse ulaşabilmesi için numarasını verebiliyor ama masaj konusu biraz garip duruyor profesyonel bir öneri mi yoksa yanlış anlaşılabilecek bir ifade mi onu iyi tartmak lazım mesafeni korumak en sağlıklısı olur ❤️🌹
Cevap
6Cevap
Bir ortopedi doktoru olarak son derece manasız ve yanlış buluyorum eğer yazılanlar doğru ise
sen burada etkileşim kas diye muhtemelen
Niye sürekli aynı soruyu soruyorsun
Doktora bak be
Hemen engel
İyilik yapmış
Ahlaksizlik
Tamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?