Alnımın ortasında geçmeyen baskı şeklinde ağrım var doktora gittiğimde hiçbirşeyin olmadığını söyledi sizdede varmı?

yaklaşık 4 senedir baskı şeklinde artarak azalarak sürekli ağrıyor sinüzit değilim tomografilere bakan doktorlar hiçbirşeyimin olmadığını piskolojik olabileceğini söylüyor adım kadar eminim piskolojik bir ağrı değil çok fazla araştırıyorum ama bulamadım içinizden böyle bir durum gecirmiş olanınız varmı?
Güncellemeler
+1 yıl
amınıogoduklarmınını cevap yazın
Alnımın ortasında geçmeyen baskı şeklinde ağrım var doktora gittiğimde hiçbirşeyin olmadığını söyledi sizdede varmı?
Cevapla