Boyun fıtığı için doktora gidilmezse sorun olur mu?

19 yaşındayım ve boyun fıtığından şüpheleniyorum çünkü süreklü acıyor ağır iş yapamıyorum bazen koluma vuruyor. geçenlerde yaprak sarması sararken daha yeni başlamıştım hemen acımaya başladı iş yapamaz oldum. annemde de var annem bir şey olmaz dedi ama cidden boynum çok acıyor sizce doktora gitmeli miyim. gitmezsem ilerde sorun olur mu?
Boyun fıtığı için doktora gidilmezse sorun olur mu?
Cevapla