3 ay

Bel fıtığı mı kas zorlanması mı, 1.5 aydır geçmeyen bel ve kalça ağrısına ne iyi gelir?

Merhabalar ya benim 1,5 aydan beri belim ağrıyor İlk başlarda çok önemsemedim köy yerinde yaşıyoruz yem vesaire küspe falan dolduruyorum Hayvanlar için Akşamüstüleri aileme yardım ediyodum Kovalar 20 kg falan kaldırım taşıyodum hep ama daha önce de bir fabrikada çalıştım 10- 20 kiloluk koli kaldırıyodum hiç böyle olmamıştı şimdi 1 2 haftadan beri belim o kadar çok acıyo sızlıyoki sağ tarafı böyle bi topaklanma var sanki etimin içinde kalçama doğru iniyor onun ağrısı Doktora çıktım fizik tedaviye gözük dedi bana bir krem verdi bir tane de ağrı kesici hap verdi içiyorum ama bir faydası yok Sizce nedir belimden bir başlıyor ağrısı sızısı hareket ettikçe çok ağır ağrıyor eğilmiyorum ramazan ayı geçsin inşallah doktora gidicem bilgisi olan var mı yazabilir mi ne iyi gelir

Bel fıtığı mı kas zorlanması mı, 1.5 aydır geçmeyen bel ve kalça ağrısına ne iyi gelir?
Cevapla