Yok gittim o kadar bir şey çıkmadı ama bana hala gariplik geliyor
3 ay
Yok gittim o kadar bir şey çıkmadı ama bana hala gariplik geliyor
Evet biyolojik bir sorun bulunmadıysa psikolojiktir benimde yakın bir zaman önce içimde birşeyler kırılmış hissi kalp ağrısı vardı öksürürken hapşırırken canım yanıyordu o dereceydi 2 gün sürdü sonra kendiliğinden geçti benimkide psikolojik muhtemelen doktora gitmedim
Cevap
2Cevap
Psikolojik olabilir bende de o var eğer çok fazla çay veya kahve tüketiyorsan çarpıntı yapabilir
Yok tuketmiyorum B12 eksik bende ondan mı oluyor acaba. (B12 için iğne kullaniyorum)
Olabilir belki
Dahiliyeye git kan ver belki kansızlık ya da tiroid falan vardır
Gittim b12 düşük çıktı sadece ona iğne verdi zaten dengemde de bir süredir bozukluk vardı
Psikolojik olabilir belki anksiyete falan çünkü gittiysen fiziksel bir sorun yoktur
Pisikolojik olarak düşüncelerin seni endişelendiriyor
Ekstrasistol vardır
O nedir ağabey
ekstrasistol kalbin normal ritmi dışında aniden gelen erken vuruşlardır kalbin düzenli çalışmasını sağlayan elektriksel sinyallerin bazen beklenmedik bir noktadan daha erken çıkmasıyla oluşur kişi bunu genellikle kalp tekliyor veya boşluğa düşüyor gibi hisseder stres anksiyete kafein ve yorgunluk gibi basit sebeplerden kaynaklanabileceği gibi nadiren kalp yapısındaki sorunlara da işaret edebilir çoğu durumda tehlikesizdir ve tedavi gerektirmez
Kansızlık veya panik atak da yapabilir
Psikolojiktir belki çok düşünüp stres yaptıysan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?