Major depresyonda beni karanlıkta bırakıp giden arkadaşıma yazmamakta haklı mıyım 🥺?

İçimden bir ses git hesap sor diyor içim hiç rahat değil geceleri uyuyamıyorum bazen ağladım da oluyor çünkü çok fazla insanlar tarafından ihanete uğradım kötü hastalıklsr geçirdim ve kimse yanımda yoktu üç kişi hariç oda ali çağla annem gerisi terketti ama bana yapılanları unutamıyorum.

Güncellemeler
4 ay
Sebepsizce gitti hakkıma da girdi kalbimi de kırdı
Major depresyonda beni karanlıkta bırakıp giden arkadaşıma yazmamakta haklı mıyım 🥺?
Cevapla