Güncellemeler
4 ay
Sebepsizce gitti hakkıma da girdi kalbimi de kırdı
İçimden bir ses git hesap sor diyor içim hiç rahat değil geceleri uyuyamıyorum bazen ağladım da oluyor çünkü çok fazla insanlar tarafından ihanete uğradım kötü hastalıklsr geçirdim ve kimse yanımda yoktu üç kişi hariç oda ali çağla annem gerisi terketti ama bana yapılanları unutamıyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
orada bir isim unuttun, unuttuysan cidden yazık.
Unutmadım ben ilk girdiğim rezalet günlerdeki günlerden bahsediyorum tabiki ben unutmam değerli insanları insanlar unutur beni çoğu zaman.
eyvallah
👍
E yine aynısını yapıp sınav senemde psikolojini kötü etkilerse ne olucak bu seferde yine yaptı diye kendine çok kızıcan ve seni kötü etkili çek derken senende gider sonra iyice patlayabilir olaylar
Çok haklısın evet bu arada ben instgram kapatmak zorunda kaldım bazı olaylar geliştide
karanlıkta kalanlar ayışığınıdamı görmez acaba
Göremedim çok kötüydüm yaşayan anlar sadece
mutsuz olmak güzeldir , mutlu olmakta güzeldir.
ne yazıkki hiçbiri ebedi olarak yaşanmaz , insan bir defa acı hisseder hayatında bin defa hissettim sanır , oysa bildiği acı ne yerinde durur ne onunla yaşar.
acı bir anıdır.
acı geçer , mutluluk geçer , mutsuzluk geçer , hüzün geçer , sevgi geçer , aşk geçer, özlem geçer , nefret geçer.
hatta insanlar bile geçer gider.
geçip gittiler diye üzülmek midir yaşamak yoksa, ardından koşmak mı geçip gidenlerin?
yaşamakta geçer , sen beklesen de beklemesen de.
hangi ağacı ölümü beklerken gördün de oturup beklemeye karar verdin?
ister acıyla yaşa ister anıyla , ama yaşamak geçmişte değil şuanla yapılır.
hiçbir ağaç durmaz aslında yerinde , hepsi bir yoldadır.
ama sen duruyorsun.
Çok güzel yazmışsın ellerine sağlık
Bu ne demek
onuda sen düşün
Tm teşekkür ederim😊
Bazı insanlar çevrenizde olmamalı
Değiller zaten nefret ediyorum artık midem bulanıyor o kişiden onun yüzünden böyle oldu akıl hastanesine kadar gidiyordum umarım daha beter olur ahımı aldı ben bunlar hak etmemiştim
Genel olarak sıkıldım ben bile insanlardan türlü türlü cins insan var uğraşılmaz
Aynen
haklısın
Hmm sağ ol
vazgeçtim haksızsın. bin beterini yaşatırlar sana
Naptım ben? Valla dikkat et sonra o ettiğin beddua sana dönmesin
beddua falan etmedim düzgün oku
Ben sana doğru yolu göstermeye çalıştım bu Benim görevim öldüğüm zaman allah sorcak çünkü kıza niye yol göstermesin gitti zina yaptı diye senin yüzünden ben azap çekeceğim ayrıca ne yaparsam yap insanlara bu devirde doğru yolu göstermekte suç olmuş yazık çok yazık sana bir gün çok pişman olcaksın neyse me yaparsan yap istersem zinanın âlâ sını yap birgün o kabirde tek olcan anlayacakaın ne demek istediğimi hadi Allah'a emanetsin
allah yok rahatta kal
Beddua etmesen bile ağızdan çıkar her söz dua niyetine geçiyor bilmiyorsun herhalde Ayrıca söylediğin sözbette olmasa bile güzel bir cümle kurmadım bu 2 Ayrıca senin hayatın Beni ilgilendirmez Benim hayatımda seni ilgilendirmez önce üslubunu düzelt tamam mı
Başkasını zina yapıyorsun sonra ben sana doğru yola gösterilmeye çalışıyorum sonra gelip benim yorumum varsa böyle yazıyorsun yaptığın çok saygısızca bir şey trollsun herhalde
türkçeyi öğren işte
Türkçeyi senden öğrenecek değilim Canım benım ben Türk dili edebiyatından 90 puan alarak geçtim tam 8 dönemi ve 70 puan alamazsan muaf olamıyon o dersten kalamayıp mezun olamıyon sen git Türkçe öğren tamammı burada sana tavsiye verdik sadece laf sokmaya gerek yok böyle bir niyetim hiç yok terbiyesiz birde kapalısın üniversiteye gidiyorsun ama alttan kimbilir neler çeviriyor allah bilir midem bulandı senden saygısız
Bir şey soracağım Madem Allah yok diyorsun da o zaman niye evlenmeyi bekliyorsun sen evlenmeden zina yapabilirsin Sonuçta Allah yok Allah sana demeyecek sen böyle böyle yaptın evlenmene gerek yok Cahil misin yemin ediyorum boşuna üniversite okuyorsun kızım biliyor musun üniversite okuduktan sonra kimse sana hiç vermez Bu kafayla ancak çöpçü olursun
Hatta çöpçüleri bile saygısızlık hiçbir şey olamazsın sen git Bence evlen senin gibi okumamalı okumayı hak etmiyorsunuz Babanız üniversiteye yolluyor kızım okusun bir yerlere gelsin diyor siz de anca üniversiteler sevgili işini yapıyorsunuz Yazık gerçekten çok yazık sizin gibi Yıldızlar Bence hiç okumamalı okumak isteyen kızlar okumalı
haklısın
Öylemi
evet