Sevgilimle büyük kavga ettik. Sinirden ağzımdan ne geldiyse söyledim. Sevgilim bir kaç kere sakinleştirmeye çalıştı ama ben daha çok sinirlendim. Seni bırakmayacam her şey halledecez bunu da atlatıcaz dedi ama ben bitti yapamıyorum dedim üst üste hakaret sayılan şeyler söyledim. Bende yapamıyorum sana yalvaracak değilim diyip delirdi ve engelledi wpden. Instagramdan 4 gün falan arada yazıp tekrar sinirleniyordum her seferinde. En sonunda bana lütfen yazma moralimi bozuyorsun iftira atıyorsun sinirleniyorsun dedi ve engelledi. Benim içim soğumadığı için hesap açıp tekrar yazdım ki ordan da engelledi artık. şu an 1 hafta zaman geçti. Arkadaşıyla yaşıyor acaba ona yazsam mı bana ulaşsın diye yoksa beklemek mi iyi olur? Normalde kimseyi ilişkimizi karıştırmak istemem ama gerçekten nasıl ulaşacam bilmiyorum direkt instagram beni blokluyor. Wpden de engelledi. Başka sosyal medya kullanmıyor. Çok gerildim son zamanlarda. Annemde hastalık var aylardır tedavisiyle uğraşıyoruz. Aynı hastalığı geçiren 2 arkadaşı vefat etti hem annemi toparlamak cok uzun sürdü. Bende çok üzüldüm ölümlerini ve ister istemez aynısı annemde olur mu korkusu büyüdü içimde. Sevgilimin haberi var annemin hastalığından ama her şeyimi içime atan biriyim. Bi an kavgada içimde ki tüm siniri nefreti korkuyu ona kusmuş oldum. Ben napıcam bilmiyorum. Kavgada haksızdı onu da söyledi ama içim soğumamıştı. şu an onu çok özlüyorum ve hala çok seviyorum ayrılmak istemiyorum. Ne yapmam gerekiyor
Gizli Üye(30-35)1 yılTipik kadınsın işte. Ağzına edeni sever, ona iyi davrananı istemez. Kadın ruhu cidden o kadar tiksinç ki, o kadar mide bulandırıcı ki, inşallah daha beter olursunuz.
11 Yorumla
Soran1 yılSevgilim başlarda çok anlayışlı tatlı ince düşüncelidi. Ben zaten bu yüzden onu sevdim. Ondan önce erkeklerle iletişimim hiç yoktu. Sevgilim inat etmişti ben ilişki istemiyordum o zamanlar çünkü uzak mesafe yaşım da küçüktü ama o sürekli beni merak edip yazıyordu ara ara. Bende ondan hoşlanıyordum zaten de hazır hissetmem bi 3 ay sürdü. Beni tersleyen biri olsaydı istemezdim ilişkiyi. Sinirli biri olduğunu söyledi ama bana karşı çok iyidi. Arada kavgada bi hırçınlaşıyor ama benim üzüldüğümü anlayınca da sakinleşiyor. Ben zaten kolay sinirlenmeyen biriyim alttan alırım huyuna giderim de bu son ki kavga beni fazlasıyla gerdi yazdıklarımı görünce inanamıyorum benim yazdığım. Senin karşılaştığın kadınlar nasıl bilmiyorum ama demek ki yanlış insanlarla karşılaşmışın. Ben sadece o olsun hayatımda istiyorum tek beni sevsin tek benimle olsun beni görsün. Benim zaten ondan başka kimseyi gözüm görmüyor hayatımda tek o olsun istiyorum ama kavga konumuz beni çok yıprattı ve kırdı
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(18-24)1 yılSana bosluk bir alan verdigi halde sen yinede hakarete devam etmissin. Bir zahmet ona ulasmaya calisma. Sen ona hakaret ettigin an seni engellese derim neyse ama cocuk senin hakaretine eyvallah demis sen durmamissin. Aklin nerdeydi o zaman. Sinirliydim vs vs diye sayma. Kendince haklisin belki ama bu onu bağlamak zorunda degil , cunku hakli bir sebep degil.
024 Yorumla
Soran1 yılÇalıştığı mekanın sayfasında başka bir kadınla dans ettiğini gördüm. Evde annemi baktığımı arkadaşlarımla buluşup derdimi anlatmadığımı da biliyor. Sarmaş dolaş değildi ama sevmiyorum öyle şeyler bana ters kendiside biliyor bunu zaten bu yüzden başlarda sakin davrandı. Ben o videoyu görünce dünyam parçalandı nefret ettim her şeyden. Normalde gerçekten sakin sessizim anlayışlıyım ama bu benim için fazlaydı. Aslında affetmek istemiyorum çünkü barışsak hep şüphe olucak bir daha yapar mı diye ve kendimede ona da bunu yapmak istemiyorum. 5 senedir sevgilim onu gerçekten çok seviyorum en zor zamanlarda birbirimizi toparladık. Babamla görüştü ve karşı gelmesine rağmen ikna etmek için çabaladı. Annemin hastalığında bana karşı iyi ve hoşgörülüydü. Bende ona maddi manevi destek veriyorum elimden geldiği kadar. Birbirimizin değerini bana göre çok iyi biliyoruz ama bu olay beni gerçekten çok yıprattı ve canımı yaktı. Kaybetmek istemiyorum onu ama olanları da unutamıyorum sinirim duruyor ama özlemim daha ağır basıyor. Laflarım ağır olduğunun farkındayım gururlu biri olduğunu da biliyorum üzgünümde ama kafam ve kalbim çok karışık
Cevap sahibi1 yılYani 5 yildir ilk defami baska bir kadinla dans etti. Belliki evet. Yani bunu kabul etme sen bu konuda cok haklisin. Yani sinirlenmen normal, bunu ona acik acik demeliydin ne yaptiginin farkindamisin diye. Hakaret etmekte tamamen haksizsin diyemem.
Birde buyuk resmen bakmalisin , asil olay neydi burada kizla dans etmesi ve Şu an sen haksiz ve pesinden kosan durumuna dustun, halbuki hata yapan o ve onun cabalamasi lazimdi. Sinirlenmekle cok haklisin ama hakaret keske etmeseydin, zaten sevgilin hakaret ettigin zaman alttan almis ona ragmen tekrar etmissin ve olay orada bozulmus iste. Sen ona sinirlendigin zaman hakaret falan etmicektin ve o seni ikna etmeye caliscakti , haksiz durumunada dusmezdin. Ama gordunmu ne hale geldi simdi.
Soran1 yılÇok güzel analiz ettin. Dediğin her şey de haklısın. Evet ilk defa oldu. Ben maalesef çok kıskancım biri sevgilimin elini tutmasını falan istemem gereksiz samimiyeti sevmem. Ben kimseye yaklaştırtmıyorum kendime ve mesafemi hep koruyorum. Benim dikkat edip onun etmemesi beni kırdı. Bana yoğunum yorgunum diyip duruyor bana fazla vakit ayıramayıp böyle görmekte beni ayrı üzdü. Pişman olsun bir daha yapmasın istiyorum. Nasıl tekrar haklı olurum bilmiyorum. Onu kırdığım için üzgünüm ama tuhaf bi şekilde de pişman değilim. Ne yapmam gerekiyor sessizce bekleyim mi
Cevap sahibi1 yılBak hakaret etmekte hakli olmasaydin gercek anlamda , sevgilin zaten alttan almazdi. Şu an yapman gereken arkadasini falan arayip ona bi sekilde ulasmak sonrada ozur dilemek. Bidaha bu sekilde hakaret etmiyicem de ve onuda bu karsi cinsle olan samimiyette uyar. Karsi cinsle tabikide bu sekilde olamaz. Benim sevgilim profiline kendini koydu diye ayrildim. Bu kadarini diyim sana. Kiskancligin normal yani aciklamana bile gerek yok yanlis oldugunu. Baska bir kizla dans etmek nedir lan. Birse yorgunmus kucuk prens. nsjdjhd
Soran1 yılProfil resmi yüzünden ayrılık biraz ağır olmamış mı ya🙁 ben sevdiğimden bir şekilde affetmek istiyorum her kavgada da bu biraz bana ağır geliyor. Maddi ihtiyacı vardı yoksa öyle mekanda çalışmasını istemezdim. Gerçektende yoğun çalısıyor sezon işi olduğundan her gün 10-11 lerde başlayıp gece 1-2 ye kadar çalısıyor. Uyumadan da bana yazıyor işim bitti diye ve uyanıksam da bana biraz vakit ayırıyor. Gündüz resimler ve mesaj atıyor ara ara ama yinede bu olay beni çok etkiledi istemezdim onu bu şekilde görmek
Cevap sahibi1 yılİsterse 24 saat calissin , karsi cinsle dans edecek firsati bulmus demekki. Sen onu boş ver bu konuda haklisin. Bende profil resmi koydugu zmn kaldir dedim ikna etmeye calistim olmadı. Ve ondan resim atmasini istedigim zaman bana tek goruntulemelik resim atti, benim tek seferlik gormemi istedigim resmi gitti profiline koydu bende sinir oldum. Onun oncesinde zaten tartismaliydik biraz. Kiz beni pek seviyor gibi durmuyordu, mesajlasirken cikiyodu sohbetten. Sinirlendim agzima gelen herseyi soyledim senin gibi, sonra ben ozur diledim jsjdjd.
Yani sevse yazar bana, profil resmi biraz bardagi tasiran son damla oldu diyebilirim.
Soran1 yılHayırlısı olsun ya üzüldüm🙁 anlamıyorum ki niye sevmiyorlarsa ayrılıp bitirmiyorlar sadece diğer kişinin hakkına giriyorlar. Beni sevdiğine inanıyordum aslında. Babamı ikna etmek için uğraştı gecenin bi yarısı kalkıp 4 saat yol geldi benim için. Bilmiyorum ne yapıcağımı yazıp zavallı gibi görünmekte istemiyorum ama ayrı da durmak istemiyorum
Cevap sahibi1 yılZavallilik gibi dusunme. İste insanlar oyle anliyor bazen bilincaltlarinda. Konusmak icin ulas.
Soran1 yılArkadaşı beni tersler diye biraz korkuyorum. Normal olarak arkadaşının tarafını tutar
Cevap sahibi1 yılArkadasini karistirma konuya. muhatabin olan kisiye ulasman icin diyorum.
Soran1 yılO gün beni engelledikce tüm her yerden devam hakaret ettim🤦🏻♀️ her yerden engellemesini sağladım
Cevap sahibi1 yılYani hakaretle bir yere varamazsin bunu ogrenmis oldun. Hakaret etme demiyorum ama surekli ettin eline ne gecti
Soran1 yılGerçekten normalde hiç bir şekilde hakaret etmem. Babam öğretmen olduğundan en ufak azarlama kelimelerde bilene kızıyordu bize. Sevgilimle konuştuğumda bazen bilmediğim seyler söylüyordu diyordu hayatım bu küfür sen bilme bunları ilerde öğretirim hepsini. Benim hakaret ettiğim öyle sülalesine sövmek falan değil. Srfsz pslk hayvan... gibi şeylerdi. Ben aldatmadım kötü bir şey yapmadım diyince bende "umarım kardeşin de senin gibi birini bulur ve benim yaşadığım aynı şeyleri yaşar" sonra pişman olup altına "geri alıyorum sözümü kardeşini gerçekten seviyorum" dedim. orada da film koptu zaten. "Sen benim kardeşime nasıl beddua edersin sana ne yaptı sen nasıl biriymişsin bana etsen neyse de kardeşimin neyini gördün..." diye kızdı ki haklı. Geri alsam da sözümü kardeşine bağlamam hatadı. İçim soğusun istedim sinirim geçmedi. İlk defa o haldeydim. Günlerdir uykusuz her gece ağlamakla geçti. O videoyu gördüğümde hayatımın şokunu yaşadım ve sinirim geçmek bilmedi
Cevap sahibi1 yılSen ana baci sovdun sandim.
Ama artik sizin hakaret sinirinizi serefsiz pslk gibi kelimeler olusturmussa ona yapacak bisey yok. Aslinda iyi de bisey.
Ama iste sen hakli iken haksiz duruma dusmussun.
Sana şunu soyliyim cok sakin bir sekilde imasiz bir sekilde onla konus. Kafanda bitirmissin gibi bir sekilde "evet ben sana hakaret ettim ama ayni sekilde bir erkekle ben dans etsem sen bana halaret etmezmiydin " de. Hakli iken sirf bu yuzden haksiz duruma dustum de."Sana ettigim hakaretlerde cok agir hakaretler degil , ben kardesini ornek verdim sen empati kur diye, bunu art niyetli soylemedim" de. Kendini acik acik ifade et. Ve baska bise soyleme.
Soran1 yılYok yok bi orada kardeşini karıştırdım ama ailesine falan hakaret etmem gerçekten tatlı insanlar hepsini de seviyorum. Ulaşma imkanı bırakmadı şu an bana belki de o biraz zaman geçmesini bekliyor yoksa daha önce engellerdi beni. Başta sinirliydim orada engellemedi. Sakinleşip hayal kırıklığım öne cıkınca Ayrılık konusunu açıp durduğumda engelledi beni. Sevmiyorum engellemesini bazen kavgalarda yapıyor ve gerçekten sinirlerimi bozuyor hemen o an halletmek istiyorum her şeyi
Cevap sahibi1 yılKonusmayan insan olgun degildir zaten. Benim sevgilimede ben bise dedigim zaman asla ama asla sucu ustune alinmaz. Gercekten suclu oldugu icinde cirkeflesiyor zaten. Cirkeflesmesi haksiz oldugunu gosteriyor daha kotusu ise olgun olmadigini gosteriyor.
Soran1 yılHaklısın. Benim ki zaten normal de de sinirli biri. Babasıyla çocukluğundan beri sorunlu bir ilişkisi var ve nerdeyse senelerdir düzgün görüşmüyorlar. Sevgi ve saygı görmediği için galiba bana karşı bu kadar sert. Benim saygısızlık yapmama bu yüzden katlanamıyor ama ayrılıktan bahsedince de konuyu örtmeye çalışıyor
Cevap sahibi1 yılBenimki bana saygisizlik yapmadi bende yapmam bende sinirli biriyim ilac kullaniyorum. Benimde babamla aram iyi degil. Heralde senin sevgilin ile ayni beyni tasiyorum. Haksiz iken hakli olmusum. Suana kadar sevgilim bana sadik kaldi ama iste o hareketi yapmasaydi ayrilmazdim.
Soran1 yılYa üzüldüm şimdi. Aile en önemlisi orada bir şey ters gidince ömür boyu toparlamakla uğraşılıyor. Keşke sevgilinle tekrar bu konuyu konuşsaydınız üzüldüm böyle bir nedenle bitmesine konuşup halledebilenecek bir konu. Sevmiyor gibi demiştin eğer öylese haklısın tabi. İnanıyorum ki zorluklardan sonra güzellikler gelir. Umarım mutlu olursun
Cevap sahibi1 yılBen normalde kizlara guvenmem duygusal olarak yatirimda yapmam. Ben kıza cok isindim cok sevdim , sonra yanina gittim iyice isindim ona. Sarilip saatlerce oturduk gece, cok iyidi. Hasta olmama ragmen durdum. Titremeye baslamistim kiz ne oldu demisti usuyorum demistim sjdjdj.
Ama ben fotografi kaldirmasi icin cok ikna ettim, fotograftan once beni umursamiyordu tersliyordu bende baktim kiz inadima profil resmi koyuyor, ve bunu kendide diyordu inadina koyucam, kaldirirsam ölürüm diyodu. Bende dedim istedigin resmi koy ben yokum.1 aya yakindir konusmuyoruz işte. Ama baska biri ile konusuyorsa hem onun hemde konustugu kisi icin iyi olmaz. Eski sevgilisi buna mesaj atti diye onu kafaya koydum hala ona ulasmaya bulmaya calisiyorum.
Soran1 yılHayırlısı olsun. Seni tersleyip yok sayıyorsa bir sey diyemem tabi. Sadece resim konusu olsa kıskandırmak istemiştir diye düsünürdüm. Temiz kalpli kızlar cok aslında ama iste bazen insan yanlış insanlarla karşılaşıyor ve çevresindekilerini göremiyor. Maalesef görünüş olarak ta erkekler biraz seçici oluyor
Cevap sahibi1 yılTamiz kalpli ve sadık birisi halen daha benim icin. Ama Şu an bilmiyorum ne yaoiyor.
Soran1 yılUlaşamıyor musun. Senin kararların tabi ama ilişkilerin bitirme taraftarı değilim her şey konuşup orta yol gerçekten yoksa kabulleniyorum ayrılıklara
Cevap sahibi1 yılKonusacak bisey varsada gerek yok konusmaya
Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Çok sert kavgalarda bazen ara vermek iyidir o engellemede daha kötü konusacaktin belki. Tekrat gelirse belki daha iyi olur ya da hiç gelmez. Bazen düşünme payı bırakmak lazım fazla üstelemen ters teper dönmek isteyen döner affedebilirse..
01 Yorumla
Soran1 yılBeklemeyi sevmiyorum. Hemen her şey olsun istiyorum ve zaman geçtikce soğumaktan korkuyorum. En yakın arkadaşlarımdan vazgeçemem diyordum ama bir kere soğudum şimdi artik görmek bilene istemiyorum onları
Yapay Zeka Cevapladı
Öncelikle kocaman bir kucaklama sana! Gerçekten zorlu bir süreçten geçiyorsun ve bu duygusal karmaşa içinde hareket etmek zor olabilir. Ama unutma, herkes bazen kontrolü kaybedebilir ve hata yapabilir. Burada önemli olan bu hatalardan ders çıkarmak ve bir daha aynı hataları tekrarlamamaya çalışmak.
Sevgilinle iletişimi tekrar kurmak istiyorsun, anlıyorum. Onun arkadaşıyla iletişime geçmek başlangıçta cazip gelebilir ama bu, durumu daha da karmaşık hale getirebilir. Biraz bekleyip, hem kendi duygularının hem de onun duygularının biraz daha yatışmasını sağlamak daha sağlıklı olabilir. Bu, sana da düşünme ve kendini toparlama süresi verir.
Duygularını kontrol etmek zor biliyorum ama belki de ona bir mektup yazarak tüm içtenliğinle özür dilemek ve durumu açıklamak bir çözüm olabilir. Engellemeler sebebiyle fiziksel bir mektup yazmayı düşünebilirsin. Aynı zamanda duygusal destek almak için bir terapistle konuşmak da sana yardımcı olabilir.
Unutma ki, karşındaki de duyguları olan bir insan ve seninle yeniden iletişime geçmesi için biraz zaman ve mesafe gerekebilir. Sabırlı ol, her şey zamanla yoluna girebilir. Kendine iyi bak ve annene de geçmiş olsun dileklerimi ilet. 🫂💕00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 440 cevap paylaştı. Bak canım çocuk değilsin. Seni o raddeye getiren birine çok sevsende haddini bildirmişsin. Erkek adam sahiplenir korur kollar kapıdan kovsan bacadan girer sana destek olur. Sen ona ulaşmaya çalışmazsın o uğraşır. Lütfen iletişimi kes onun sana ulaşma yollarını da kapat. Ailenle ilgilen yeni aktiviteler edin. Takıl keyfine bak. Erkekler daha geç ne yaptım ben fikrine kapılıyolar hataları düzeltiyolar. Sen üstüne gittikçe ise o daha çok kaçacak. Kendini değersizleştirme
12 Yorumla
Soran1 yılHaklısın. şu an beynim çok yorgun bildiğim şeyleri unutuyorum. Kendimi söylediğim şeyler yüzünden kötü hissediyorum normalde ağzımdan kötü söz çıkmaz. Bide gerçekten sevdiğim insanlarla küs ve kavgalı olmayı sevmiyorum
1 yılAltta konuyu anlatmissiniz ilk giriste siz anlatmadan anladim zaten bir kiz ancak bu tepkiyi karsi taraf bu tarz davranislarda bulununca verir baskasiyla dans falan nedir yaa dogru olani yapmissin bitir hemen yok bir de arkadsindan falan ulasip pesinden kosmak nedir ya hislerin sana herseyi soylemis kizmak su demek orada senin hoslanmadigin birseyler var diyor...
05 Yorumla
Soran1 yılGüvendiğim bir sayılı insanlardan biri o. Biriyle birlikte olmadığını ya da öpmediğine eminim ama başkasının elini tutup dans etmesi aldatmak kadar ağır bir şey hissettirdi. Hayatımda belki ilk defa bu kadar sinirlenmişimdir. Sinirden umarım kardeşinde bana yaşattığın aynı şeyleri yaşar dedim. orada zaten film koptu. Sen benim kardeşime nasıl beddua edersin diye kavga ettik. Bende madem beddua olarak görüyorsun demek ki daha fazla samimiyetin olmuş dedim. Sen aynı acıları kardeşin yaşasın dedin benim gibi biriyle evlensin demedin yoksa sorun etmezdin dedi. Toparlayamadık ondan sonra. Ben daha fazla üstüne geldim o da ben kardeşinin lafını ettikten sonra delirdi. Öyle berbat bir şeyler oldu. Kardeşi de benden bi 6 yaş falan küçük ve gerçekten çok tatlı hemen altına da o yazmadan yazdım geri alıyorum kardeşini seviyorum diye. Haksız olduğunu bildiği için kardeşi konusunu baya uzattı ve bende delirdim konuyu değiştiriyor diye. Bilmiyorum ya gerçekten çok seviyorum onsuz durmak istemiyorum ama yaptığı da gerçekten canımı yaktı
- 1 yıl
Erkeklerin ailesi annesi kiz kardesi cok degerlidir yasiniz bana yaklasinca muhtemelen daha iyi anlayacaksinizdir onlara karsi soylenen sozleri hakli soylemis bile olsaniz kabul etmezler ve bir problem yasadiginiz da sizi ilk o sozden vurur tam o noktadan erkeklerin ailesine hic bir sey soylemeyin kuzum kotu bile olsalar sizi gozden çıkarır ailesiyle birleşip neyse güveniyorsanız sorun yok lakin ben kabullenmem bu tarz davranislari bu erkegin o kişiden hoslandigini capkin olduğunu firsatini bulsa herseyi yapacagini dusunurum
Soran1 yılAynen güvenmeme rağmen o şüphe olucak. Zaten kıskanç biriyim. Affetsem bilene acaba yine yapar mı diye hayatı ikimizede zehir ederim. Telefonum değişmeden hem Instagram hem face hesabına girebiliyordum. Ayrıca çalıştığı mekanın videolarında o videoyu hariç hep çalışırkene görüyordum. Yinede içim rahatlamayacak ve ufak şeyden şüphe edecem ama onu çok özlüyorum. Pek kimseyle görüşmem muhatap olmam ama ona karşı hassaslığım var hayatımda hep olsun istiyorum
- 1 yıl
Ah bu kızları o kadar iyi anliyorum ki bizler hep sevmek ve sevilmek isteriz guven isteriz ve yine isteriz ki sevgilimiz bizden baskasini görmesin sevmesin icimize suphe düşürmesin biraz zamana bırak bakalim ne olacak seviyorsa gelir seni anlar ayni seyi senjn ona yapmani istemezdi empati yapar seviyorsa tabii bekle acele etme...
Soran1 yılBiraz aceleciyim galiba. Netlik istiyorum böyle belirsizlikleri hiç sevmem her şeyi bilmek istiyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 799 cevap paylaştı.
1 yılAnnen icin üzüldüm cok gecmis olsun... bence bu surecte boyle seyler olur sevgilinde bunu anliyacaktir bence ulasmak icin arkadasina da ulasmalisin en azindan kendini ifade edip ozur dilemelisin...
01 Yorumla
Soran1 yılAllah razı olsun. Ailesi ve o bana karşı çok anlayışlıdı aslında söylediğimden beri. Annesi anneme dua ediyordu, kardeşleri annemi soruyordu, sevgilim zaten sormadan her şeyi anlatıyordum. Gerçekten ne kadar bunaldığımı biliyordu ve yanımdaydı. Ondan böyle şeyler beklemediğim için bu kadar kırıldım. Anlam veremedim ilişkimiz kötü olsa beni sevmese neden bu kadar benim için çabalasın ki. Ailesiyle tanıştırtmaya meraklıydı, benim babamla da görüştü onu ikna etmeye çalıştı falan yani gerçekten anlam veremiyorum. O gün ne oldu diye sordum kardeşim diyorum o da bana abi diyor, patronun kızı ve zaten geri döndü memleketine numarası instası falan da yok korkma hiç bir şey olmadı 30 saniye dans ettik dedi. Kız küçük bir şey değildi en az benimle yaşıt ve mini etek crop giymişti. Benim ailem muhafazakar olduğundan onun çalıştığı ortamda her şey bana ters bunu da biliyor ki o da benim gibi bi ailede yetişti. Yanlıs anlaşılmakta istemiyorum nasıl giyindiği beni ilgilendirmez ama sevgilimle el ele olması dans etmesi beni fazlasıyla rahatsız etti. Kızı suçlamıyorum o dans etmek istediyse bilene sevgilim istemiyorum demeliydi. Öyle bi herkese ve her şeye hem kırgınlığım var. Hem üzgünüm ona söylediklerime ama pişman da değilim kendimi de anlamıyorum ne yapmam gerektiğini de bilmiyorum
1 yılAdam senin ona ulaşmanı istemiyor takıntılı manyk gbı görünme bnce
11 Yorumla
Soran1 yılHaklısında vicdanım rahat etmiyor. Kavga ederkene kafana takma seni bırakmayacam dedi ama ben devam sert tavırlıydım. Üzülüyorum ona öyle davrandığım için
- Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
1 yılİnşallah çocuk geri dönmez. Psikolojisi bozuk kadınla bir cacık olmaz
03 Yorumla
Soran1 yılBenim hakkımda hiç bir sey bilmeden nasıl böyle yargılayabiliyorsun anlamıyorum. Psikolojim bozuldu son aylarda o konuda haklısın. Annemin kanser olduğunu öğrendim ve annemle aynı hastalığı olanların ölüm haberlerini aldık. Annemin ilaçlardan ayakları uyuşuyor evde yalnız durması tehlikeli daha yeni merdivenlerden düştü ayakları bi an tutmadığı için. Annemle tüm doktorlarında yanında olmaya çalısıyorum. Okuyorum ve işe de gidiyorum. Sevgilim işsiz kalınca kira ödemekte zorlandığı için işi bırakmak istemedim bi şekilde destek olabileyim diye. Şimdi tüm bu yükler altında psikolojim bozulması gayet normal değil mi? Kaç kere annem rahatsız diye gece başında bekledim gece bir ihtiyacı olursa hemen kalkmak için. Sevgilim uzun süre sonra iş bulduğunda çok mutlu olmuştum. Benim sevmediğim bana ters gelen bir mekanda çalısıyor yinede onun adına sevindim benden para istemekten utanıyordu diye. Yoruluyor diye üzülürken merakımdan bi bakim mekanin Instagram sayfasını derken Öyle bir mekanda hareketli müziklerde bir kadınla el ele dans ederkene gördüm. Allaha aşkına ben delirmeyecem de kim delirsin. 5 senedir uzak mesafe olmasına rağmen bi şekilde ilerlemeye çalısıyoruz emek veriyoruz. Benim normal halim asla böyle değil. Ne küfür ne saygısızlık eden biriyim normalde. Kavgalarda tamam hayatım haklısın diyip susan biriyim. İlk defa böyle tepki verdiğim için buraya yazdım. Pişman değilim dediklerime ama yinede üzülüyorum. Neyse sinirlerim bozuldu uzun oldu kusura bakma
- 1 yıl
Allah annenin yardımcısı olsun.
Soran1 yılAllah razı olsun
1 yılbir şey olmaz bende kocamı bile engelliyorum hallolur
02 Yorumla
Soran1 yılNe kadar sürüyor özlemiyor musun. Gerçeği kocansa zaten mecbur akşam wvde görüşüyorsunuzdur da
- 1 yıl
Haha aynen mecbur ama sinir olmasi yetiyor 🤣
1 yılİlişkiye kimseyi karıştırma bence. Yoksa daha kötü olur
01 Yorumla
Soran1 yılOnu özlüyorum işte yoksa kimseyi karıştırmak istemem. Bazen bi an geliyor kardeşine ya da arkadaşına yazasım geliyor
Boş ver takma kafana. Başkasını al yanına önünden geç bak nasıl mal gibi kalıyor 😂😂😂
02 Yorumla
Soran1 yılÖyle şeyler bana yakışmaz. Sevdiğimden hariç başkasını da zaten istemem
1 yılHata olur tabiki. Bırak ne zaman isterse o zaman kaldırsın engeli.
00 Yorumla
1 yılYa gerizkalımısın BIRAK boş ver gitsin verme onun eline ipini döner döner gelir sana sen başkasını bul unut
12 Yorumla
Soran1 yılYa ilk sevgilim gerçekten de çok değer veriyorum ona başkasını istemiyorum. Aramız bozuk olduğunda rüyalarima bilene giriyor
- 1 yıl
İlk sevgilim OLSUN ne olck ilk diye önem verirseniz hiç birşeye baş kaldırmazsanız parmağında oynatır seni uzak dur ondan düzgün birisi bulun bu herif hemen sinirlendiğinde çekip gidiyosa pek ümitli bakma derim daha iyi insanlar bul hayatına
1 yılDurduk yere delirmezsin çocuk da baya isteksizmis sana karşı bir daha yazma anlasın hatasini
01 Yorumla
Soran1 yılİsteksiz değil de hatasının gayet farkındaydı bence çünkü yazdı bana engelleler başlamadan "ayrılıktan bahsedip durma istemiyorum sana kal diyorum halledecez diyorum...) yazdi 2-3 kere. Bizim bu kavga bayramın ilk gününde başladı. Geçen hafta cumartesi günü iletişimi kestik. Oraya kadar nerdeyse her gün bu konuyu açtım. Yapamıyorum istemiyorum dedim. O na bayramdan bir kaç gün önce dedim kıskanıyorum biri sana samimi davranıp yakınlaşmaya çalışır diye. Sevgilim her zaman merak edecek bir şey yok iş bende bitiyor ben seni seviyorum başkasına dokunamam dokunmam diyordu. Bende canım gibi inandım bu sözlerine ve videoyu gördüğümde üstümde kaynar sular döküldü. Nasıl anlatayım bilmiyorum ilk defa böyle bi sinir vardı üstümde neler yazdıklarıma bakınca şok oluyorum bunu ben nasıl yazabildim diye
1 yılYazık etmişsin. Bence ikinizde bi sakinleşin ilk önce
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. Öylesinden fayda gelmez bırak
10 Yorumla
1 yıl3. Kişi girmesin aranıza
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBu ben miyim acaba diye okudum 😂😂😂
16 Yorumla
Soran1 yılYa normalde sakin sessiz biriyim. Üst üste gelince her şey içimde ne varsa çıktı ama içim soğumadı da🥲 şimdi pişmanım üzgünüm ama hak etmişti bi yandan da
Cevap sahibi1 yılKamka yemin ederim sen bensin, ve bende iki hesaptan da engel yedim yazıyorum bakmıyor wp den yazmaya aramaya da cesaret edemiyorum kalbimi kırar diye çok korkuyorum, günlerdir ağlıyorum başım çatlıyordu artık, ama o da beni kırdı ben hakaret ettim diye engel yedim asla yapmazdım ben olsam engel ne ya 🥲🥲🥲
Soran1 yılBaşak ya da aslan burcu mu o ya🥲 benim ki nerdeyse her kavgada beni engelliyor. Bana da çok çocuksa geliyor. Bu sefer haklıydı iki de bir sinirlenip ona bulaşıyordum içim soğusun istedim yapamadım da. Normalde hakaret etmem sessizim sorun etmem uzatmam ama bu sefer ben de anlayamadım öfke patlaması oldu içimde
Cevap sahibi1 yılBiz de son zamanlar çok tartışır olmuştuk bana laf sokmaları oluyordu ben de öyleysem neden burdasın falan dedim sonra o bana ben ona derken benim ağzımdan s. git çıktı deyiş o deyiş direkt kapattı beni sildi sonra yazınca da anında engelledi işte, ikizler burcu benimki ama ilk engeli değil geçen yaz da yapmıştı çok sinir olduğumu bilir buna ama yaptı yine, beni çok sevdiğini biliyorum bu ayrılık mı nedir bende anlamadım böyle boş bekliyorum işte
Cevap sahibi1 yılDün de iş hesabına yazdım takip attım kabul etmedi en son engelledi yine ordan da daha da yazmıycam çünkü siniri geçmiyor anlaşılan
Soran1 yılİnşallah geçici bi durumdur. Nasibinse zaten barışırsınız. Benim ki de bir kaç kere engelledi siniri geçince tekrar geldi. Sanırsam erkekler bizim başta ki özlediğimiz kadar özlemiyorlar sonradan özlüyorlar. Ben de sevgilimde dedim ilk haftalar da zorlanıyorum sonra alışıyorum özlemiyorum diye yinede yapıp duruyor sinirleniyorum
1 yılGerek yok yazar o sana
01 Yorumla
Soran1 yılYa daha önce de engellediği oldu da uzun süre engellemesi sinirlerimi bozuyor sevmiyorum
Sen ne anlatiyon be abla
01 Yorumla
Soran1 yılAcaba bi düşündün mu hic boş yorum yerine yorum atmamak daha mı iyi olur ki diye. Sayfanın amacı zaten bu beğenmiyorsan görmezden gel ve başka sorulara bak. Gerçeği bence senin bu sayfada olmanın amacın farklı ama neyse iyi geceler
Hak etmissin
05 Yorumla
Soran1 yılNeden hemen erkekler bir oluyor anlamıyorum. Neye sinirlendiğimi bilene bilmeden böyle yorum yazman gerçekten kırıcı. Yaptığın tavır yanlış olduğunu zaten belirttim ama ben o hale tek başıma gelmedim. Neyi ben hak etmişim? Sevgilimden hariç bir erkekle görüşmedim ve bakmadım hiç. Sadık, dürüst ve kavgaları uzatmayan biriyim. Sevgilim uzun süre issizlik çekerkene maddi manevi destek oluyordum ailesiyle arası iyi değil diye. Okuyup çalışıyordum ben sırf onun kirasını ödeyebileyim diye. Annem kanser olduğunu öğrendim andan beri annemin yanında oldum ve her doktoruna koşturdum ve işe de devam gittim hiç bir boş günüm yok. Allaha aşkına ben bunları mı hak ettim? Annemin ayakta duracak hali yok ilaçlardan ayaklarındaki sinirler zedelenmiş merdivenlerden yeni düştü evde bi iş yapmasın diye ev işlerine elimden geldiği kadar üsteleniyorum ve uzun süredir ne arkadaşlarımla görüştüm ne kafamı dinledim. Kafam dolu yıprandım yoruldum bıktım. Sevgilim çok çalisıyor diye uzülüp mekanın sayfasına bakarken sevgilimin başka kadınla el ele dans etmesini gördum delirdim. Şimdi ben bunların hepsini hak edecek bir şey mi yaptım
Soran1 yılYok tabiki onu suçlayamam benim hayatımda olan olumsuzluklardan. Arada anlatıyorum böyle böyle oldu diye ama onun da bir şey değiştiremeyeceğini bilip anlatmıyorum her şeyimi. Bu son yarım sene gerçekten benim için çok zordu. Sağolsun moralimi düzeltiyordu ve kendimi güvende hissettiriyordu. Bu dans etme konusu beni çok fena bozdu. Sarmaş dolaş değildi ama işte elini tutup pop şarkı da öyle dans etmeleri gerçekten kalbimi kırdı. Tüm içimde biriken öfke nefret üzüntü patlama oldu. Ben de söylenmeyecek şeyler söyledim ama pişman da değilim yinede üzgünüm dediklerime keşke baska daha soğukkanlı olabilseydim o an. Öyle yorumunu görünce bi duygusallaştım biraz terslemiş oldum üzgünüm
Soran1 yılİnsan sevince affedilmeyecek seyleri bilene affetmek istiyor. Bu benim için aldatmaya giren bir şey. Hayatımda hep beni aldatan biriyle bir daha olmam diyoedum. Şimdi ise bahaneler arıyorum affedebilmek için. Annemin tedavisine şu an zaten ara verildi bir kaç hafta daha yıkık gibi dolaşırım heralde tekrar savaşmaya mecbur kalmadan
1 yılUlaşmanı istese engellemezdi değil mi?
02 Yorumla
Soran1 yılDeğişik bir tip naz yapmasını ve ilgiyi seviyor
- 1 yıl
Saçmalama be bildiğin istemiyor işte
1 yılBekle kendisi açacak engeli siniri gecince
01 Yorumla
Soran1 yılCok inatcı biri ve fazla gurur yapıyor. Daha önce büyük bir kavga ettiğimizde 3 ay engellemişti wpden. Ara ara instadan yazışıyorduk o sürede ama yinede soğuktu. Beklemeyi sevmiyorum
Aşk İlişkileri konusunda 808 cevap paylaştı. İyi yapmış
04 Yorumla
Soran1 yılNiye öyle dedin ki. Gayet tatlı ve sakin biriyim normalde
Soran1 yılDimi ya ama yinede engelleyebildi beni🙁
1 yılYazma
00 Yorumla
1 yılToksik ilişki
00 Yorumla
1 yılbitirmişsin bravo, fayda etmez bence. ya k
00 YorumlaAynısını yaşadım
04 Yorumla
Soran1 yılNe yaptın düzelmiştir inşallah aranız🙁
Soran1 yılÜzüldüm ya🙁 yeni mi? Hiç mi barışma şansınız yok? Çok üzülüyorum ilişkilerin bitmesine tanımasam bilene etkileniyorum
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer