Sevgilimle kavga ettik. Sınırımı aştım engelledi beni. Arkadaşına yazıp ulaşamıyorum demek hata mı olur?

Sevgilimle büyük kavga ettik. Sinirden ağzımdan ne geldiyse söyledim. Sevgilim bir kaç kere sakinleştirmeye çalıştı ama ben daha çok sinirlendim. Seni bırakmayacam her şey halledecez bunu da atlatıcaz dedi ama ben bitti yapamıyorum dedim üst üste hakaret sayılan şeyler söyledim. Bende yapamıyorum sana yalvaracak değilim diyip delirdi ve engelledi wpden. Instagramdan 4 gün falan arada yazıp tekrar sinirleniyordum her seferinde. En sonunda bana lütfen yazma moralimi bozuyorsun iftira atıyorsun sinirleniyorsun dedi ve engelledi. Benim içim soğumadığı için hesap açıp tekrar yazdım ki ordan da engelledi artık. şu an 1 hafta zaman geçti. Arkadaşıyla yaşıyor acaba ona yazsam mı bana ulaşsın diye yoksa beklemek mi iyi olur? Normalde kimseyi ilişkimizi karıştırmak istemem ama gerçekten nasıl ulaşacam bilmiyorum direkt instagram beni blokluyor. Wpden de engelledi. Başka sosyal medya kullanmıyor. Çok gerildim son zamanlarda. Annemde hastalık var aylardır tedavisiyle uğraşıyoruz. Aynı hastalığı geçiren 2 arkadaşı vefat etti hem annemi toparlamak cok uzun sürdü. Bende çok üzüldüm ölümlerini ve ister istemez aynısı annemde olur mu korkusu büyüdü içimde. Sevgilimin haberi var annemin hastalığından ama her şeyimi içime atan biriyim. Bi an kavgada içimde ki tüm siniri nefreti korkuyu ona kusmuş oldum. Ben napıcam bilmiyorum. Kavgada haksızdı onu da söyledi ama içim soğumamıştı. şu an onu çok özlüyorum ve hala çok seviyorum ayrılmak istemiyorum. Ne yapmam gerekiyor

Sevgilimle kavga ettik. Sınırımı aştım engelledi beni. Arkadaşına yazıp ulaşamıyorum demek hata mı olur?
Cevapla