Sevgilimle kavga ettik hiçbir şekilde arayıp yazmıyor ne yapmalıyım?

çok büyük kavga ettik ikimizin de olayda hatası olmasına rağmen suçu tamamen bana yükledi buna rağmen açıklama yapmak için mesaj attım anlattım olayı hepsine görüldü attı içim rahat etsin diye arayıp açıklama yaptım o ise tamamen haksız olduğum etiketini yapıştırdı mağdur davrandı ve doğru söylediğim şeylere yalan söylüyorsun dedi inanmadı
kapatırken de bana kalsa seni bir daha aramam da yazmam da dedi kapattı sakinleşmem lazım şimdi seninle konuşursam öyle şeyler söylerim ki kalbin çok fena kırılır ve benden ayrılırsın falan dedi
1 hafta oldu hiçbir iletişime geçmedik yazmıyor aramıyor tweetlerimi fotoğraflarımı beğenmiyor ama twitterda benimle olan fotoğrafını ve çok sevdiğini yazdığı yazıyı kaldırmıyor ne yapmalıyım sizce ayrıldık mı onu da çözemiyorum
Sevgilimle kavga ettik hiçbir şekilde arayıp yazmıyor ne yapmalıyım?
Cevapla