Çok yakın bi arkadaşımın arkasından konuşmam çok mu kötü bir şey sebebini aşağıya yazıyorum?

hislerimi kolay ifade edemiyorum yüzleşemiyorum insanlarla sürekli her boku içime atıyoeum bu yüzden karşı taraf fark ederek ya da etmeyerek devam ediyo görmezden geliyorjm uzun süre ama bi süre sonra benim gözüme batıyo artık sinirimi bozmaya başlıyo bilerek yapıyomuş izlenimi oluşuyor ona da söyleyemiyorum ama içimde durunca rahat bırakmıyor beni baika insanlara söylemem kötü biri mi yapar beni?
Güncellemeler
+1 yıl
bi şeylerin kasten yapıldığını düşünüyorum çünkü bu his içime doğunca iyi arkadaş olasım kaçıyo başkalarına anlatıyorum...
Çok yakın bi arkadaşımın arkasından konuşmam çok mu kötü bir şey sebebini aşağıya yazıyorum?
Cevapla