Yaşamak için sebep bulamıyorum yaşamanın mantıklı olduğunu nasıl hissedebilirim?

9 yaşımdan beri depresyon hissi ile savaşıyorum şu an 25 e gireceğim
artık gücüm kalmadı bir insan neden yaşar diye sorguluyorum son zamanlar neden hayattayım ben hissi ve ruhsal çöküntü hissine bağlı *ntihar düşüncelerim oluyor..
Tedavi olup iyileşebileceğime inancım yok artık birde bu his yetmezmiş gibi dini obsesif kompulsif bozukluk ile savaşıyorum
Ailem için bir hiçim kimsem yok cebimde 5 kuruşum yok iş bulamıyorum sadece yaşamanın bana hissel olarak mantıklı gelmesini istiyorum 5 dk bile o his gelse belki bir ömür o hisse bağlı kalıcam ve hayatıma devam edeceğim ama olmuyor..
İyileşmek gerçekten yaşadığımı hissetmek istiyorum bu mümkün mü? Şimdiye kadar o kadar kötü hissettimki artık iyileşmek ve kötü hissetmemin imkanı olmasın istiyorum..
Yaşamak için sebep bulamıyorum yaşamanın mantıklı olduğunu nasıl hissedebilirim?
Cevapla