Epilepsi hastasıyım bunu hiç bir zaman saklamadım ama yanında geçirdiğim ilk nöbette benden ayrıldı kendimi çok kötü hissediyorum?

Epilepsi hastasıyım bunu hiç bir zaman saklamadım ama yanında geçirdiğim ilk nöbette benden ayrıldı kendimi çok kötü hissediyorum ne yapıcam ben? 1 senelik sevgilim hastalığımı hiç saklamadım en başından beri biliyordu ama yanında hiç nöbet geçirmemiştim yanında geçirdiğim ilk nöbette benden ayrıldı ve çok saçma bahaneler sunarak kendimi çok kötü hissediyorum bu durum hep böyle mi olacak?
Epilepsi hastasıyım bunu hiç bir zaman saklamadım ama yanında geçirdiğim ilk nöbette benden ayrıldı kendimi çok kötü hissediyorum?
Cevapla