Tam hayatımı düzene soktum, keyfini çıkaracağım derken epilepsi hastası olduğumu öğrendim. Ne yapacağım ben?

2 saattir ağlıyorum, kalbim sıkışıyor. kesin ehliyetimi de alacaklar araba sürerken nöbet geçirme ihtimaline karşı.. araba benim hayatım gibi. günlük 30 km yol gidiyorum ofis için.. arabasız ne halt yerim bilmiyorum

Tam hayatımı düzene soktum, keyfini çıkaracağım derken epilepsi hastası olduğumu öğrendim. Ne yapacağım ben?
Cevapla