Eşime epilepsi tanısı konuldu dünyam başıma yıkıldı ben napıcam?

Arkadaşlar eşimin epilepsi hastası olduğunu öğrendik ya biz şimdi napıcaz benim ne yapmam lazım? Kriz anında özellikle korkuyorum bişey olucak diye, yalnız kalınca nöbet gelirse vs çok korkuyorum. Nasıl bir yol izlemem gerekiyor ayrıca cinselliğimizi etkiler mi isteği azalır mı ya da o an bişey olur mu ya?

Eşime epilepsi tanısı konuldu dünyam başıma yıkıldı ben napıcam?
Cevapla