5 aylık evliyim eşim de epilepsi hastalığı çıktı düşüp bayılıyor bu hastalığı bilen yaşayan var mı?

Eşimde epilepsi hastalığı başladı çok yeni evliyim korktum açıkçası onu ilk öyle gördüğümde çok kötü bayıldı gözleri falan kaydı bu hep böyle mi olur kalıcı bir hastalıkmış bu hastalığı bilen var mı? Yine bayılırsa ne yapmam lazım? İlişkimiz etkilenir mi? Cinsel hayatımız biter mi zamanla, kötü bir hastalıkmış herhalde.

5 aylık evliyim eşim de epilepsi hastalığı çıktı düşüp bayılıyor bu hastalığı bilen yaşayan var mı?
Cevapla