Sevgilim epilepsi hastası olduğum için benden ayrıldı siz olsanız ne yapardınız?

Epilepsi hastasıyım sevgilim bunu biliyordu ama daha önce hiç yanında krizim tutmamıştı iki gün önce sevgilimin evine gittim ilacımı almayı unutmuşum sabah kriz geçirmişim beni eve bırakmış daha sonra ne aradı ne yazdı. Böyle olduğu için kendimden çok utanıyorum ve çok üzülüyorum. Siz olsanız ne yapardınız?😔
Sevgilim epilepsi hastası olduğum için benden ayrıldı siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla