Eşimi mamografiye götürdüm. Ve özellikle kadın doktor tercih ettik? ancak röntgeni erkek teknisyen çekti?

Doktor normal muayene etti. Buraya kadar herşwy normal. Ancak, filme alalım sizi dedi. Odaya geçtik, bi baktık erkek teknisyen. Biz erkek temas olmasın diye kadın doktor özellikle seçmiştik. Ama orada ben İtiraz etmedim mecburen. Ama bu konu hakkında bilgi verme leri gerekmiyor muydu.

Eşimi mamografiye götürdüm. Ve özellikle kadın doktor tercih ettik? ancak röntgeni erkek teknisyen çekti?
Cevapla