Doktora giderken kadın olmasına önem veriyor musunuz?

Yıllarca okul okumuş, eğitim görmüş, bizlerin sağlığı için uğraşan kıymetli doktorlarımızı asla karalamak istemem ama bazı erkek doktorlarda gereksiz bir soyma ve dokunma isteği varmış gibi geliyor. Siz de yaşıyor musunuz yoksa ben gereksiz evham mı yapıyorum?

Doktora giderken kadın olmasına önem veriyor musunuz?
Cevapla