Eşimi mamografiye götürdüm. Özellikle kadın doktor seçtik? muayene etti. Ve röntgene gönderdi?

Ama röntgeni çeken erkek ti, çok saçma değilmi bu sizce de. İçeri girip adamı görünce vazgeçecektim. Sizmi yapıyor sunuz işlemi dedim. Evet dedi. O an öyle kaldım. Sizce de bu çok saçma değilmi. Yani ben özellikle kadın doktor seçiyorum, sonra adamın biri her türlü temas ta bulunuyor. Tamam adam akşama kadar 50 kişi görüyor belki ama, ne gerek var yani buna.

Eşimi mamografiye götürdüm. Özellikle kadın doktor seçtik? muayene etti. Ve röntgene gönderdi?
Cevapla