Majör depresyon, anksiyete, panik atak gibi psikolojik sorunlarım var.
Depresyon ve anksiyete kronik hale geldi.
Daha 18 yaşındayım ama 3 yıldır yaşıyorum bunu.
2 yıldır psikiyatrik tedavi alıyorum ama hiçbir işe yaramıyor. Bir sürü ilaç değiştirip kullandım
Depresyon ve anksiyete kronik hale geldi.
Daha 18 yaşındayım ama 3 yıldır yaşıyorum bunu.
2 yıldır psikiyatrik tedavi alıyorum ama hiçbir işe yaramıyor. Bir sürü ilaç değiştirip kullandım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bende de karışık anksiyete depresif bozukluk vardı. Uzun süredir vardı. Şükür şu an daha iyiyim ama zaman zaman gene kötüleştiyim oluyor. Geçmez diye düşünüyorsan beni göz önünde bulundur. Benimde çok ağırdı.
Geçmiyo maalesef, iyi olsam bile yarım saat sonra karanlık düşünceler ele geçiriyor beni
Düşünmeden duramıyorum, her şey boşmuş gibi. Hayat çekilmez yaa
Çökkünlük yaşıyorum
Yorgunum hem bedenen hemde ruhen
Benim depresyon 5 yıl sürdü geçmeseydi benim geçmezdi
Aaa doğru yaa.
O zaman geçebilir iyileşebilirim diye söylemeliyim kendime
Ama elimde de değil ki💔
İçine kapanık mısın o zaman sosyalleş ortamlar a gir namaz kıl dine yönel sohbet yerlerine git vaaz dinle ruhun iyileşir inşallah
Sosyalleşmek o kadar kolay değil bana göre
Bi ortama girdiğim zaman eksik hissediyorum ve sanki herkes üstüme geliyormuş gibi hissediyorum
Namaz kılmıyorum evet ama çok şükür Müslümanım
Orucumu tutuyorum, kuranı kerim okuyordum ama onu da yapamıyorum artık
Ama dualar ediyorum çok şükür
Anladım peki işte ailen yardımcı oluyor mu peki
Babamla ayrıyız çoktan
Ne sevgisini nede merhametini görebildim
4 kardeşim var
Annem de çok şey yaşadı şuana kadar, bende yaşadım
Hiçbirimiz iyi değiliz gibi hissediyorum
Boşandı mi annenle
Okuyoymusun peki
Daha boşanmadılar, davaları var daha
Ama onların evliliği çoktan bitti
Okuyorum evet
18 yaşındayım ama lise 2 öğrencisiyim
Hayata bak
Anladım bunlar da etkilemiştir seni
Maalesef evet
Nokulda derslerine odaklan kitap oku gelişirsin
Derslere asla odaklanamıyorum ki
Zaten sınıf tekrarı yapıyorum bu yıl
Psikolojim aşırı kötü
Ama buna kim sebep olduysa yaşadığını yaşatmadan ölmesin 💔
Pozitif düşün umutsuz olma dua et Allah a
İnşallah iyi olucam
Çok teşekkür ederim bu arada 🌸🤍
Namaz ruhaiyi gelir Allah i anmak şifadır kur-an Kerim şifadır
Kuranı kerimi 8 kere halimledim. Ama 2 yıldır okumuyorum maalesef
Hatimmi aa maşallah
Şifa kapmışsin bol bol
Çok teşekkür ederim 🤍
İstersen pikolaga git ama kendinden çabala inşallah geçer
Kendimi toparlayıp tekrar okumaya başlicam. En azından Allah'ın varlığı iyi geliyor🌸
İnşallah geçer
Aynen öyle canım çok akıllı çocuksun inşallah şifa bulursun
İnşallah
Teşekkür ederim
Rica ederim canım 💖
🤍🙏🙏
İlaçtan ziyade terapi şart.
Anladım, ne gibi bi terapi yani
Psikologla görüşeceksin sadece ilaçla olmaz
İzzet Güllü yü izledin mi peki
Psikiyatri ile görüşüyorum ben
Hayır izlemedim
İzzet Güllü yü izleyip düzelen çok kişi var.. bence onu izle başka yerlerde zaman harcama
Anladım
O zaman bugünden sonra izlemeye başlamalıyım
Çok teşekkür ederim 🤍
Rica ederim dostum bence sen düzeleceksn izleyince. Hasta değilsin sadece algıların bozuk
🙏🙏🤍