Ne moralim var ne de daha fazla düşmeyi kaldıracak psikolojim. bazı insanların tek suçu doğmak mı?

İmtihan dünyası diye diye içime edildi. Her insan bazen düşer. Ben her seferinde yeni bir dip daha keşfediyorum asansör gibi hep en altlara doğru ilerliyorum. Mutlu tek bir günüm yok. Sağlık ve sevdiklerimle avunsam ne fayda her şey ters gidiyor sürekli böyle üzüntü hep
Ne moralim var ne de daha fazla düşmeyi kaldıracak psikolojim. bazı insanların tek suçu doğmak mı?
Cevapla