Beyin kanaması geçirdim çok yalnızım kimsem yok?

Merhaba ben geçen sene Şubat ayında beyin kanaması geçirdim çok şükür iyiyim ama kimsem kalmadı sanal arkadaşlarım bile benimle konuşmuyor zaten gerçektede kimsem yoktu. Kuşum vardı o da öldü. Çok yalnız hissediyorum ne yapabilirim annemde dışarı çıkmama izin vermiyor kafan yerinde değil diyor. Lütfen ne yapabilirim söyleyin

Beyin kanaması geçirdim çok yalnızım kimsem yok?
Cevapla