Hiç iyi değilim buraya soru paylaşınca da iyi olmayacağımı biliyorum, kendini yalnızın da yalnızı hissediyorum sevgilim var o şu an geziyor, arkadaşlarım var ama hayalet gibiler, monoton hayatımdan sıkıldım depresyondayım çok kötüyüm😑
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar soruyla âlâkasız, matematiği iyi olan var mı?
Çok yalnızım, başım çatlıyor yok mu derdime bir çare?
Tatile çıkmayı denesen birkaç gün ortam değişikliği yapsan iyi geleceğini düşünüyorum. Farklı ortam farklı insanlarla tanışman kafanı dağıtmana yardımcı olabilir
Emir değil tavsiye öneri. Öneriye tavsiyeye açık değilsen görüş sorma. Yorumlara baktım yardımcı olmak isteyen herkesi saygısızca terslemişsin. Menopozlu halini çekmek zorunda değiliz
Sorun aslında ben de kimseye karşı duygu hissetmiyorum, hislerimi kaybetmiş gibiyim, atıyorum, sevinçli bir olayda eskiden havalara uçan ben şimdi o coşkuyu içimde yaşamıyorum sadece dışımda yaşıyorum çevremdekiler anlamasın diye
Bende kariyer ve mental olarak iyi durumdayken, bazi ev adres degisikligi, kardesimin ameliyati ve ozel sorunlar ile benimde saftim kaydi. Cokusteyim..
Yani sebep sordum. Sende bu cokus, negativitenin sebevi nedir?
Sağlık açısından zaman zaman problemler oluyor tabi ki, ailemdeki sorunlar, çevremdeki toksik insanlar, hayatıma giren arkadaşlarım ve ilişkilerim, olduğum gibi davranmam herkesi kendin gibi görmem, iş ve kariyer, mezun olduktan sonra ideallerim olduğu için 2 yıl boyunca iş bulamayıp evde kalmam ve şu an sınava hazırlanıyor oluşum, yaşımdan daha olgun düşünmem ve karşımdaki insanla empati kurmam ve hiç kimsenin benimle aynı özveride olmaması, aslında her şey'in genel sebebi stres kaynaklı
Kanserden, anksiyeteye, psikolojiden cogu rahatiszliga sebep stressdir.. Gunun sonunda ne yasarsak yasayalim onemli olan ne istedigimiz, ne dusundugumuzdur. En onemlisi de insan bu zor zamanlarda yaninda sevgili/arkadas veya her kimseden destek, anlayis, katki veya yardim goremeyince ki hayal kirikligi ve cokus cok daha beter. Nitekim insaniz, mal para kariyer biyere kadar ama sosyal hayvaniz yanimizdaki insanlar bizi COK COK etkiliyor.
Kardesim birndizi ameliyat yasadi/daha da var. Bi ameliyat sirasinda lazim olan taze kan icin birlikte yeyip ictigim usta arkadasinarasigimda mesaj atmama ragmen bana donus yapmamasi bile mesela hayatim boyunca unutmayacagim bir aci. Deger verip kiymet gosteriyorsun ama HIC.
Neticede, is kariyer para tamam ama bunlar bile biz insanlar icin bize hizmet icin var. Ve biz bize faydaci olamiyorsak bu koca dunya koca bir cehennem oluyor.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Tatile çıkmayı denesen birkaç gün ortam değişikliği yapsan iyi geleceğini düşünüyorum. Farklı ortam farklı insanlarla tanışman kafanı dağıtmana yardımcı olabilir
Yeni insan tanımak istemiyorum
Tamam kimseyle tanışma tatilde 😂
Tamam emredersiniz
Emir değil tavsiye öneri. Öneriye tavsiyeye açık değilsen görüş sorma. Yorumlara baktım yardımcı olmak isteyen herkesi saygısızca terslemişsin. Menopozlu halini çekmek zorunda değiliz
Tamam teşekkürler Avukat Bey
Rica ederim 👏👏👏🙏
Sevgilin de demek ki sana hitap etmiyor. Kotu zamaninda yaninda olmuyor
Aslında anlatsam olurda ona karşı hislerim bitmiş durumda
Ama bittigine gore zaten anlasilmauan biseyler var. Baska hoslandigin birileri mi var, sorun nedir
Sorun aslında ben de kimseye karşı duygu hissetmiyorum, hislerimi kaybetmiş gibiyim, atıyorum, sevinçli bir olayda eskiden havalara uçan ben şimdi o coşkuyu içimde yaşamıyorum sadece dışımda yaşıyorum çevremdekiler anlamasın diye
Ne oldu sana
Mental olarak çöküş evresini geçtim
Yaşadıklarım ve yaşımdan daha olgun düşünmem beni bu hale getirdi
Bahsettin zaten. Biseyler oldgu asikar...
Bende kariyer ve mental olarak iyi durumdayken, bazi ev adres degisikligi, kardesimin ameliyati ve ozel sorunlar ile benimde saftim kaydi.
Cokusteyim..
Yani sebep sordum. Sende bu cokus, negativitenin sebevi nedir?
Siz de kolay şeyler yaşamamışsınız
Soruyu begendim, yazsana bana
Sağlık açısından zaman zaman problemler oluyor tabi ki, ailemdeki sorunlar, çevremdeki toksik insanlar, hayatıma giren arkadaşlarım ve ilişkilerim, olduğum gibi davranmam herkesi kendin gibi görmem, iş ve kariyer, mezun olduktan sonra ideallerim olduğu için 2 yıl boyunca iş bulamayıp evde kalmam ve şu an sınava hazırlanıyor oluşum, yaşımdan daha olgun düşünmem ve karşımdaki insanla empati kurmam ve hiç kimsenin benimle aynı özveride olmaması, aslında her şey'in genel sebebi stres kaynaklı
Ben öyle mesaj atamıyorum
Kanserden, anksiyeteye, psikolojiden cogu rahatiszliga sebep stressdir..
Gunun sonunda ne yasarsak yasayalim onemli olan ne istedigimiz, ne dusundugumuzdur. En onemlisi de insan bu zor zamanlarda yaninda sevgili/arkadas veya her kimseden destek, anlayis, katki veya yardim goremeyince ki hayal kirikligi ve cokus cok daha beter.
Nitekim insaniz, mal para kariyer biyere kadar ama sosyal hayvaniz yanimizdaki insanlar bizi COK COK etkiliyor.
Kardesim birndizi ameliyat yasadi/daha da var. Bi ameliyat sirasinda lazim olan taze kan icin birlikte yeyip ictigim usta arkadasinarasigimda mesaj atmama ragmen bana donus yapmamasi bile mesela hayatim boyunca unutmayacagim bir aci.
Deger verip kiymet gosteriyorsun ama HIC.
Neticede, is kariyer para tamam ama bunlar bile biz insanlar icin bize hizmet icin var. Ve biz bize faydaci olamiyorsak bu koca dunya koca bir cehennem oluyor.
Evet çok haklısınız gerçek dost zor zamanlarda belli olur zaten ki onlarda belli etmişler kendilerini iyi oldu, umarım hâlâ arkadas değilsinizdir
Siz sorunlari aciklamayinca ozel biseyler burada yazmak istemiyorsunuz diye mesaj yazalim dedim. Caniniz sagolsun sorun degil
Mesaj atamamamın sebebi profili bulamadim :/
Yazabilirsiniz
Yazdım
Bu durumda bizden istediğin nedir sevgilin bile sana iyi gelemiyor biz ne yapa biliriz
Evet hiçbir şey yapamazsınız haklısınızzz
👍👏👏
Sadece baş ağrısı için derman olabilirim
İstemez
Yak bı sıgara bide Ajdar cikita muz aç nane nanede olabilir hiç bisyin kalmaz 🤣
😂😂😂😂😂
Bak okuman bile yetti ajdarin gücü,🤣🤣
Gerçekten öyle Allahta sizi güldürsün
Eyvallah naptimki ya dpresyondaki kişileri güldürmek benim profesyonellik alanim etrafımda çok fazla ikizler var 🤣
Yani ikizler olmak depresyon sayılmıyor haberiniz olsun
Et yiyin et giren yere dert girmez. Şaka değil
Yemediğimi kim söyledi?
Konuşabiliriz gizli değilim
Ne konuşacağız
Yalnızlığına iyi gelmesi için
Canını sıkan şeyleri dökmek mi istiyorsun?
sende gez dolaş eglen o zaman
Tamam emredersiniz
olmuyormu oda erkek arkadaşınla beraber
konuşalımmı
kıyamam ben sana :)
Kıyamazsınız zaten
tamam sakin bir şey demedim :)
Sakinim😡
ne bu gerginlik ya
😡😡😡
Geçmiş olsun
Teşekkür ederim
👍
alkol ic
Emriniz olur
deprosyondan çıkartırız
Nasıl olacak
bu konuda dertleşmek isterim gel bklm
Nesin sen pembe profilli erkek mi
Ne oldu bu kadar 😐
Oldu işte bir şeyler aman
Konusu ne peki? Tabi söylemek istersen
Çık istemem
Umarım sorunu çözersin eğer bir sorun olursa yardım etmeye çalışırım. Biraz kafanı toplamaya çalış
Teşekkür ederim
Bence yeni hobbyler bularak bu is cozulur
Ders çalışmaktan hobilerime zaman ayıramıyorum
Kendine her zaman ayir yoksa sonunda derslerinide etkiler
Ayırıyorum ama mutlu olacağım şeyler yapmıyorum sanırım
Konuşalım dertleşelim rahatlayalım gel
Ben de benzer durumdayım seninle
Rahatlamam ben daha çok kasılırım
Deneyelim
bende tıpkı öyleyim ne yapacagım bilemiyorum
Konuşmak istermisin
Teşekkür ederim
Rica ederim kotu bir niyetle yazmadim
Dertleselim sekerim iştersen ☺️
Şekerin değilim
Neyim olmak iştersin peki
Hiçbir şey'innn
Hmm peki neden hanfendi
Yahu adam görünümlü kişi istemiyorum diyorum nedeni olması mı lazım?
Aman insan görunumlu bayan sende ne kadar bosmusun
Ayyy dötümmm
Kazıkmı girdi 😂😂😂
🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Komik olduğunu felan düşünüyorsan yanlış düşünüyorsun
Komiklikle alakası yok canım ama sen gülmek iştersen gül popona tamammı
😂😂😂tmm
Tamamsa çek bari acıkda kalmasın 😂😂😂hava soguk canım
Bir şey demiyorum
Sonra içinde kalmasın 😂😂