Nedense canım sıkılmaya başladı yanlızlıktan sevgilisizlik ilişkisizlikten dolayı.
Çift görünce dövesim geliyor ya. Sanki bilerek kıskandırmaya canımı yakmaya çalışıyor gibiler.
Bi zahmet onlarca kişinin olduğu yerde ölümüne sarılıp yiyișmeyin. Neyse konuyu dağıttılar.
Sevenim olsa güzel olurdu diye düşünüyorum. Elbette en azından bir kişi beni beğenir falan.
(belki baya kişi beğenir dersiniz gerçekte görseniz ama Suanlik bu yönden kendime güvenim azaldı)
Ozguvenini arttir gibi boş boş konuşmayın.
Genelde umrumda değil böyle şeyler.
Sadece şu an daha çok hissediyorum yalnızlığı.
Aslında sevenimde olmasına gerej yok. Bana konuşacak biri lazım.
Burada sonsuza kadar yazabilirim gibi hissediyorum. Ama aslında biri ile sohbet etmem lazım heralde.
Ben niye yanlız biriyim anlamıyorum. Kötü biri olmadığımı tekrar tekrar düşünüyorum. Kimseue kötü bir şey yapmadım. Hakaret etmiyorum. Küfür etmiyorum.
Ama her bir kıza baktığımda bazen sanki dile alınmayacak günahları kötülükleri ișlemisim gibi bakıyorlar.
Niye bu kadar acımazsiniz ki?
Bu işin sonu nasıl olacak acaba?
Milyonlarca kişi yanlızlık çekerken ben nasıl çıkacam bu gruptan. Benim farkım ne olacak.
Çıkamayacak mıyım?
Acıyorum eski halimi düşününce. Boş yere acı çekti. Ummaması lazımdı. Kimseden hicbirsey.
Çocukluğuma dönsem yaşamak istemezdim tekrar yine ayni aci şeyleri. O kadar bıktım ki hatalarımı düzeltme fırsatı bile verilse acı çekeceğimi bilecegimden uzak dururdum.
Keşke bilge biri olsa beni iyice bilen. Ve
Çift görünce dövesim geliyor ya. Sanki bilerek kıskandırmaya canımı yakmaya çalışıyor gibiler.
Bi zahmet onlarca kişinin olduğu yerde ölümüne sarılıp yiyișmeyin. Neyse konuyu dağıttılar.
Sevenim olsa güzel olurdu diye düşünüyorum. Elbette en azından bir kişi beni beğenir falan.
(belki baya kişi beğenir dersiniz gerçekte görseniz ama Suanlik bu yönden kendime güvenim azaldı)
Ozguvenini arttir gibi boş boş konuşmayın.
Genelde umrumda değil böyle şeyler.
Sadece şu an daha çok hissediyorum yalnızlığı.
Aslında sevenimde olmasına gerej yok. Bana konuşacak biri lazım.
Burada sonsuza kadar yazabilirim gibi hissediyorum. Ama aslında biri ile sohbet etmem lazım heralde.
Ben niye yanlız biriyim anlamıyorum. Kötü biri olmadığımı tekrar tekrar düşünüyorum. Kimseue kötü bir şey yapmadım. Hakaret etmiyorum. Küfür etmiyorum.
Ama her bir kıza baktığımda bazen sanki dile alınmayacak günahları kötülükleri ișlemisim gibi bakıyorlar.
Niye bu kadar acımazsiniz ki?
Bu işin sonu nasıl olacak acaba?
Milyonlarca kişi yanlızlık çekerken ben nasıl çıkacam bu gruptan. Benim farkım ne olacak.
Çıkamayacak mıyım?
Acıyorum eski halimi düşününce. Boş yere acı çekti. Ummaması lazımdı. Kimseden hicbirsey.
Çocukluğuma dönsem yaşamak istemezdim tekrar yine ayni aci şeyleri. O kadar bıktım ki hatalarımı düzeltme fırsatı bile verilse acı çekeceğimi bilecegimden uzak dururdum.
Keşke bilge biri olsa beni iyice bilen. Ve
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer