Çok yalnız hissediyorum. Ne önerirsiniz?

Çok yalnız hissediyorum.. Çoook 😭 Annem hayatta değil. Akrabalarımın çoğu hiçbir şekilde yanımda olmuyor. Arkadaşlarım bir elin parmağını geçmez. Sanal bir dostumla da dostluğumuz bitti dün. 😭 Yalnız olmamdan yararlanıp gitmekle tehdit ederdi, ben de tamam dedim en son. Çok yalnızım. Ben neden varım? 😭

Çok yalnız hissediyorum. Ne önerirsiniz?
Cevapla