Ne arkadaş ne dost ne sevgili
üstelik 10 yıldır böyle
Yalnızlığa alıştım derken kendimi kandırıyormuşum.
üstelik 10 yıldır böyle
Yalnızlığa alıştım derken kendimi kandırıyormuşum.
Selam, ben de aynı ölsem kimsenin haberi olmaz. Yalnızlık içinde yaşıyorum bence durumu kabullenmeye bak.
Cevap
10Cevap
Bulursun birini dert etme. Ben 32 yaşında evlendim. Senin gibi sap olan milyonlar var etrafta
İlla ki birini kafalar masaya oturtursun. İki yılda da iki çocuk koyarsınız evliliğinizi mühürlersiniz.
Allah mesut etsin.
İnsanoğlu çok garip aslında bazen yalnızlığımla ovunurken bazen o yalnızlıkta kafese sıkışmış kuş gibidir sorsan herkes yalnızlık çok güzel der bu kadar kendiyle çelişen bir varlık görmedim
İnsanoğlu yalnızdır aslında sadece etrafındaki kalabalık ona gerçek gelir
dünyada en zor alışılan şeydir yanlızlık. kimse kendini kandırmasın
Arkadaş ortamın var mı?
Kimin hayatı 4/4 lük ki zaten.
İstersen arkadaş olalım
Ben ağlarken sana da ağlayayım, üsülme ://
İnsan alışabilir mi öyle bir karanlıkta yaşamaya..
Kısmet işleri bunlar hep sapiz 😂
tam olarak anlayamadım, neye üzgünsünüz?
Bazan böyle olmak en güzeli
Gel gel üzülme.
Geç kalmış değilsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?