Kimsem yok benim ya , ölmüşüm ağlayanım yok?

Ne arkadaş ne dost ne sevgili
üstelik 10 yıldır böyle
Yalnızlığa alıştım derken kendimi kandırıyormuşum.
Kimsem yok benim ya , ölmüşüm ağlayanım yok?
Cevapla