Ben ölürsem kimse üzülmez lan, çok üzücü değil mi?

babam yok, annem terk etti, benden büyük kız kardeşim var o da benden nefret ediyor beş yaşamak istemiyor, koca bulup kaçma derdinde hep nefret dolu sözleri canımı sıkıyor artık. Yaşım 24. Ben ölürsem kimse üzülmez böyle düşündüm de. Hatta bir tek ablam var o da beni hiç sevmiyor zaten. Ha evet tek kişi var , en iyi arkadaşım. Onu seviyorum ya. O olmasa benim ölümüm için üzülecek tek kişi o olur herhalde. Neyse Allah korusun ölmek istemiyorum bu kadar kötü hayata rağmen tutunacağım bir şekilde ama sevilmemek çok üzüyor.
Evet
Hayır salla
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Ben ölürsem kimse üzülmez lan, çok üzücü değil mi?
Cevapla